|
|
| 陸運會!` |
分類: 未分類 |
今日5:30起身/__\`
天未光就要起身ORZ.
好以七點一多小小出門口去李鄭屋xd.
約左鄭穎詩同張彤蔚一齊飛的去xp;}
落左車;好鬼凍呀v___v
著着風褸都好凍囉(!)
仲要唔比着褸操哇/333333\
開幕禮完左之後;
就開始要當值啦啦啦啦啦!\3/
好鬼攰囉咩事呀.
暴曬;`連遭企左30分鐘囉):
坐左係召集處果度~悶-)
唔知幾多點反看台準備食飯xdd^v^
好慘囉babi!__!
我拎部電話出黎睇時間;
咁鍾SIR睇到>.<
佢就咁收左我部電話喇!!!
放學先拎得返.
下晝都要當值`)`唉唉)
一個字{{{{攰}}}!
|
|
c0mm3nt,please!:2009-11-13 09:44 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | ... | 91 | »
|