|
|
| 1116. |
分類: 未分類 |
今日上computer堂好鬼正=D`
要整powerpoint xd`:]
題目係要介紹人物/物品xd.
原本我係想介紹烙烙咖....不過最後都係擇左小豬XD`
頭一堂上小豬無名,後援搵相同資料*v*
跟住就整整整喇(!)`
兩堂時間好鬼易過哇xp):
後學之後要留堂v____v
留係課堂做數學工作紙4.2改正;
做完先走得/333\.
台劇海派甜心好好睇哇xd-x)
|
|
c0mm3nt,please!:2009-11-16 09:50 PM [ 訪客留言(6) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 91 | »
|