|
|
| 2009-02-06 |
分類: -SchOol`;] |
好奈冇打blog拉~見無聊咪打囉=]**
今日吾知點解糸甘流鼻水~`超辛苦;`
聽日糸家長日:]`派成績表-)
學生一定要陪埋家長1齊去,慘]~@@
星期六都要甘早起身=]聽日要8:00am起身`
對我呢講;`八點起身已經好早架啦!)
派成績表~:]吾知我考第幾呢!??
希望某吾好講某件事拉>.<
---------------EnD-----------------
|
|
c0mm3nt,please!:2009-02-06 08:43 PM [ 訪客留言(10) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 41 | 42 | 43 | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | ... | 91 | »
|