今日,,,傾好左話去旺角睇戲~~
我9:30起左身lu..//
之後浩汶上左黎我屋企先,,佢話餓..
咁我就整左個出前一丁比佢食..。
12:15到落左19樓等妍同周b"
跟住同埋石lin 去左大中搵牙簡...
then]]去左豆漿大王食野,,,
1:30 坐火車出旺角,,"
出到去2點幾,,我地買左飛先~~
之後去左朗豪方行..行到3:30,,我到行番去戲院
睇戲果陣,,有d xx想xx喎...點知比我地見到,,xD
睇完戲,,去左坐271番去,,
係車到係咁傾計~好好笑
番到去,,我同牙簡,妍去左5 人搵kaho""
之後送左妍番屋企,,我就去左換衫出去同kaho食野.."
食完野去左fd到拎番部ps2,,
之後就番左屋企..•。
|