"●*日記,...]]

2006 年 4 月 19 日  星期三   晴天
去 睇 戲

今日,,,傾好左話去旺角睇戲~~

我9:30起左身lu..//

之後浩汶上左黎我屋企先,,佢話餓..

咁我就整左個出前一丁比佢食..。

12:15到落左19樓等妍同周b"

跟住同埋石lin 去左大中搵牙簡...

then]]去左豆漿大王食野,,,

1:30 坐火車出旺角,,"

出到去2點幾,,我地買左飛先~~

之後去左朗豪方行..行到3:30,,我到行番去戲院

睇戲果陣,,有d xx想xx喎...點知比我地見到,,xD

睇完戲,,去左坐271番去,,

係車到係咁傾計~好好笑

番到去,,我同牙簡,妍去左5 人搵kaho""

之後送左妍番屋企,,我就去左換衫出去同kaho食野.."

 食完野去左fd到拎番部ps2,,

之後就番左屋企..•。




« | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | ... | 26 | »