"●*日記,...]]

2005 年 7 月 4 日  星期一   晴天
足球比賽

today~

6:30起左身玩電腦~

玩到8:30出門口返學校~~

哈哈~今日係我地學校既足球比賽~返到學校...集隊~

集完隊去左換衫~

換完左衫之後冇幾耐...到我地班比賽喇~

第一場對2a..係咁打打打...打打打~最後和左(但係win左角球)=3=

之後到d f1踢~

到第二場啦~~對2e呀!!!

個個都好高呀>3< ,一開波冇幾耐~

石永林傳左個波比我射入左~~哈哈!!! 1比0~~

之後冇幾耐~

石永林又再一次交左個波比我~

我笠死左個龍門呀~哈哈=3=

好野~2比0....之後完左場~

等左好耐之後,又到我地最後一場比賽喇>3<

win左e場拎冠軍喇~~

打左好耐都未有入波~有幾次仲差d比人入左~~

好在~石永林入左球...哈哈~之後臨完場又比我入多左球~

我地終於拎左冠軍啦~我仲拎左神射手牙~好野^^"(2a拎亞軍)

之後我地要對老師隊,lose左1比0 =3=

算~玩下啫,又唔係比賽~

then...放學前,老師又叫我地踢多場=3=

咁我地咪踢囉~點知比我地win左佢地1比0呀~哈哈~

踢完之後~放學lu...返左屋企~star都上左黎~

我地2點幾又去左5人踢波~踢到4:00走左lu

可樂上左我屋企玩=3=

我就係到訓=3=

佢6:30叫醒左我~之後佢走左..我又係到訓~

then..醒左,同家怡係到玩icq同聽歌~

今日就係咁過左lu~




« | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | ... | 26 | »