today~
6:30起左身玩電腦~
玩到8:30出門口返學校~~
哈哈~今日係我地學校既足球比賽~返到學校...集隊~
集完隊去左換衫~
換完左衫之後冇幾耐...到我地班比賽喇~
第一場對2a..係咁打打打...打打打~最後和左(但係win左角球)=3=
之後到d f1踢~
到第二場啦~~對2e呀!!!
個個都好高呀>3< ,一開波冇幾耐~
石永林傳左個波比我射入左~~哈哈!!! 1比0~~
之後冇幾耐~
石永林又再一次交左個波比我~
我笠死左個龍門呀~哈哈=3=
好野~2比0....之後完左場~
等左好耐之後,又到我地最後一場比賽喇>3<
win左e場拎冠軍喇~~
打左好耐都未有入波~有幾次仲差d比人入左~~
好在~石永林入左球...哈哈~之後臨完場又比我入多左球~
我地終於拎左冠軍啦~我仲拎左神射手牙~好野^^"(2a拎亞軍)
之後我地要對老師隊,lose左1比0 =3=
算~玩下啫,又唔係比賽~
then...放學前,老師又叫我地踢多場=3=
咁我地咪踢囉~點知比我地win左佢地1比0呀~哈哈~
踢完之後~放學lu...返左屋企~star都上左黎~
我地2點幾又去左5人踢波~踢到4:00走左lu
可樂上左我屋企玩=3=
我就係到訓=3=
佢6:30叫醒左我~之後佢走左..我又係到訓~
then..醒左,同家怡係到玩icq同聽歌~
今日就係咁過左lu~
|