today,考中史...........死喇,係我最差既一科呀>3<"做既時候~~
勁多唔識做...大部份都係亂做........跟住果科係宗教..識d唔識d
咁...終於放學喇...star,張朗,又上我到,冇啦啦winnie又黎左=口="
我地成班人係到傾計~winnie就係到狂笑=="傾左冇幾耐~佢地
就走左喇...又得番我一個人係屋企~之後係到同我d小學fd and
魔魔fd係到傾電話~