唉∼好耐冇打日記lu...
今朝要去香港仔球場踢波所以5:15起身..then換3,樓去等冠樂!
跟住同冠樂坐text去火車站,去到我地係m記到等d人。then同成班人
坐火車轉地鐵。去到金鐘坐專車,去到之後有4個港青聯同4個香雪制約教踢波∼
then玩到12:00上車返金鐘。then我同福頭,冠樂,傑少一齊返大埔
。then我地去左富善m記食野,=0=跟住又遇返成班人。食完之後一齊上靈
風返環保嘉年華。4:00放人,跟住同家怡and曲奇去左培賢,見到啊成,跟住
多啦a夢都黎左,仲有啊明同啊鑫,成班一齊同d細路踢波。then下雨了,我
地走晒,我同家怡,曲奇,啊成去左啊成同多啦夢話走,咁我地就散左。跟住返到屋企
勁累之後訓著左,就咁就一日lu
|