today~星期六!!!好happy因為唔屎返學^^",今朝問人借左4百蚊買車車~
yaya~跟住返左屋企一陣,star問梅姐借左部車,同我返左靈風玩車車~~~
係返去果陣時=口="佢炒左車~隻腳仔損晒~唉...鬼叫個地濕咩!!!之後上
到靈風幫佢洗傷口洗完傷口我地係到打排球同玩車車~佢2:15分走左lu~
我就等到3:00中返教會~返完之後,同鹿鹿打左陣排球就同佢地去左大中~
買野~買完之後送左鹿鹿返屋企之後,我都番左屋企lu.....好開心呀今日~
買左車車