"●*日記,...]]

2005 年 6 月 13 日  星期一   晴天
考試的第一天

今日終於考試喇...第一科係中文作文...本來都覺得自己唔識架.....

但係完來好易啫~我選左抒情文,借物抒情~~估下我借咩物抒咩情。

第二科係英文聆聽~一般喇又唔難又唔易........考完之後就放學lu!!!

我返屋企時,見到升.佢話上我屋企=口=",咁我咪比佢上囉~~咁我and

star咪同winnie一齊返亨耀囉(仲有個張軒朗係到)~~上到我屋企門口

張朗走左,因為佢黎既目的係送winnie返屋企=口=" 。then升就係

屋企到玩左勁耐先走,佢走左之後我就訓到7點幾先起身食飯。食完飯

睇左陣tv就訓了。




« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »