"●*日記,...]]

2005 年 6 月 12 日  星期日   晴天
重新開始寫日記

今朝10:00起左身跟住係到睇電視睇到12:00      

then,係到打機...打打下啊媽返黎..

佢買左m記比我食^.^",食完之後又睇電=口=
 
今次睇『黑俠2』...勁好睇!!!!!  哈2
 
跟住3:30去左5人踢波,跟住6:30去左
 
寄信仔~~之後就返左屋企lu...
 
聽日就考試啦...好緊張呀><"
 
 
 
 



« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | »