today,考完試唔洗返學同小學出左大中買野...
我地係m記到食野,又見到好多小學同學喎!!!
搞到好舊集會=v=~之後去到我個fd屋企門口~
啊鹿打比我要番學校練野咁咪番左學校囉~
then,4:30返屋企lu~~