"●*日記,...]]

2005 年 3 月 26 日  星期六   晴天
BBQ 同練波

今日心情幾好,朝早起身打左陣機之後比肥豬叫左落去打排球.Then一點幾上左靈風返教會bbq∼b得幾開心∼但係我4:00要走因為肥豬book左場練波∼但係個波唔見左∼算啦,之後問左鹿鹿同狗狗借d$黎買波∼then跑返富亨。then打左一個鐘波之後,我地去左5人到打波。then六點幾歸家。

 

p.s :其實我是愛你的,你知道嗎????




« | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |