today,考英文~識又唔識咁........唉~~~考完英文後,
放學陪左返屋企ling野...ling完之後返學校考電腦
電腦都幾易,我拿滿分~考完之後,係到等star考完
先走~走個時...勁大雨=口="我同winnie.star.eva跑落
去...個身濕晒喇 ><"...返到屋企就立刻沖個涼~~~~
沖完之後就係到打機~打到五點幾啊媽買野比我食
食完又打機...今日就係咁~冇咩事發生。