今天~考中文同體育~中文一般喇...體育就幾易咁~~
一放左學,我就返左屋企攞車...陪star去單車店整佢部車車~
佢要換"升"ling(星ling) 換完之後~妍打黎同star講話去踏車~
我地仲叫左曲奇一齊去~之後啊成同啊迪都黎左我地6個人
入左海濱盡頭都玩係入去個時我同曲奇抄左車=口=好在冇事
之後我地口渴~我就同啊踏左勁遠咁去到太和買野飲~之後又
入返去冇幾耐star要走~我就同妍曲奇star一齊走左得返啊成同
迪迪...出到去~曲奇同妍走左,我同star返左富亨~返到走果時~
妍打黎話要我車佢入返去=口=咁我咪車囉~我地係到等肥濤啦~
等左勁耐都未黎,完來佢去左車啊怡黎~then曲奇嬲左肥濤....
因為佢去左車啊怡~冇人車佢入去..then曲奇同我and啊妍返左
富亨,曲奇走左我就車啊妍返屋企返到屋企,我食完m記後~我又
落左去籃球場~因為有好多人係到我同希賢,水喉,啊腸chiyung~
係到打排球~蔡蔡借左我部車車去同冠樂佢地玩捉e因~~之後
想走既時候~比fly仔用個足球踢中左個肚勁痛~之後仲比人踢
中個頭...打到6點幾就返左屋企~
|