今日真係超開心囉~學校旅行,去鴆[數]...(小學旅行都去過...好懷念喔...:p_)
去之前係課室等左超耐~係課室,個個都係度玩...不停影相~我比藍姐影左好多,不過唔係正面__好彩__=]跟住玩左勁耐,又係咁影相,傾計...{忽然覺得自己好白癡_好低能}
終於到我地f.2嚕~落到去,打左陣排球,同埋ms wong都有打~~^^好野...上車走人~係車上訓左陣(超震__超唔好訓= =")落車,,,傾左我地班幾時玩...散哂~低袋,去左2e班友度玩透爐@@白癡?!透左超耐...透唔著...好耐好耐之後,終於著喇~~燒燒燒...&癡食~~kakaka~~
打左陣排球...玩玩玩,,,好kai~數字球..係咁叫2號(suku),次次都唔接唔到~~哈哈...AR SIR超衰,個波係佢前面,特登唔接...好奸...= ="
去玩水球...D人都唔接...走人....番到去拉左思嘉去陪我行(衝__)山...見到MS WONG&班男仔...衝過左...彪&鄭家俊跟住我&思嘉...行左唔夠一半,佢地比我帶到死死下`我好瘋狂咁跑黎跑去...落山,去到山腳有個村莊..佢地跟住我行_勁驚走失(我係半個路癡黎)一跑行,問左入面既村民{呃...唔該...呃,,,我想問下點樣可以行番出去鴆[數]郊野公園,係咪行呢度就得架啦}________好KAI...><
跟住行到出去,同彪鬥衝...最後我放棄...:p唔跑~~嘻嘻嘻...叫佢請我飲野...展斌番左嚕`又拉佢同思嘉陪我行...思嘉唔去...><同展斌行...原來佢行左3次...= ="今次行得快左超多...小腳因為受唔住超痛....休息...玩OUN...正~~哈哈好KAI,同個個唔知咩林X銘嘈{咪睇我D牌啦!!(我)你比我睇咋(佢)我幾時比你睇?!咪再睇啦下!!(笑)....}哈哈,正KAI子!!!=]玩完OUN...打左陣排球...集跟住就集合影相...影左3幅到啦~~有車嚕~~...上車走人...放左學啦~~~好野~~
成班友(我,冬怡,阿婆,阿減&LULU)一齊去左淵淵家...佢有兩隻貓呀~~好CUTE呀~~><好想要...開頭唔熟,,唔敢掂...之後係度玩~~兩隻貓都驚阿婆...唔驚我...= ="哈哈`好搞笑...淵淵用MSN比我同阿婆搞住哂~~XD內容唔講啦~心照~~XD跟住6:30阿婆要返家...扯埋我走...原本住阿淵隔離樓既我,都比阿婆拉我行左個圈先返到家...= =下次唔陪阿婆走啦~~KAKAKA~
|