乂ANNIE乂~~~乂瓜瓜乂

2008 年 9 月 5 日  星期五   晴天

2008-09-05 愉快 分類: 未分類

今日放左學之後,要練排球...3點練...我返到去都仲好早...已經見到2-ling佢地喇,仲猜緊波添~我睇左陣書...柏潼叫我去拎4個新波黎...走左去拎...等到班f.2們返黎就開網嚕~打波...400下手,同suku猜~suku進步左好多呀!!!好快就猜完啦!!!跟住ms黎左幫我地練...練左好耐...殺波...下手一傳...又要執波...

跟住打比賽...我同2-ling(f.3個班)佢地一組,婷個班f.2的一組...打打下比賽又落雨...不過幾舒服`最鐘意淋雨,鐘意個種涼涼既感覺...不過今日打個時好細雨...

打完又同男C打...有時好唔鐘意同佢地打...成日都玩,又要搵野呢講!!!係都要嘈!!

跟住打比賽練左好耐...練到差唔多7點先閃人...不過都幾好玩呀~~我幾鐘意咁練架`幾好呀`同2-LING佢地夾有時會爆笑,係唔知點解...幾好玩`

我地女排星期日比賽啦~係青年賽!!之前合球青年賽就拎左冠軍,唔知排球可唔可以呢?!嘻嘻嘻~各位ADD OIL啦~~






annie1995622
暱稱: WHY--瓜瓜
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-11-30
2009-11-28
2009-11-25
2009-11-06
2009-11-05

:: 日誌分類 ::
全部 (50)
好嚴重啊!!!~~~~~~~ (2)
未分類 (48)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
我既xanga

:: 日誌統計 ::
文章總數: 50
留言總數: 106
今日人氣: 15
累積人氣: 10126

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed