今日放左學之後,要練排球...3點練...我返到去都仲好早...已經見到2-ling佢地喇,仲猜緊波添~ 我睇左陣書...柏潼叫我去拎4個新波黎... 走左去拎...等到班f.2們返黎就開網嚕~打波...400下手,同suku猜~suku進步左好多呀!!!好快就猜完啦!!! 跟住ms黎左幫我地練...練左好耐...殺波...下手一傳...又要執波...
跟住打比賽...我同2-ling(f.3個班)佢地一組,婷個班f.2的一組... 打打下比賽又落雨... 不過幾舒服`最鐘意淋雨,鐘意個種涼涼既感覺...不過今日打個時好細雨...
打完又同男C打...有時好唔鐘意同佢地打...成日都玩,又要搵野呢講!!!係都要嘈!!
跟住打比賽練左好耐...練到差唔多7點先閃人...不過都幾好玩呀~~ 我幾鐘意咁練架`幾好呀`同2-LING佢地夾有時會爆笑,係唔知點解...幾好玩`
我地女排星期日比賽啦~係青年賽!!之前合球青年賽就拎左冠軍,唔知排球可唔可以呢? !嘻嘻嘻~各位ADD OIL啦~~
|