乂ANNIE乂~~~乂瓜瓜乂

2008 年 11 月 13 日  星期四   晴天

淆底...>_______<" 愉快 分類: 未分類

聽日就學界越野啦~好淆...唔知係咪真係跑到頭10喔??之前練大棠(4公里有多= =")跑左19'19...仲爭2秒先可以跑到第10名既成績..可惡!!xd

今日放左學,,,番到家諗住溫書la...拎哂d野上張床到諗住溫la...溫左陣(唔夠10分鐘)...訓左...= =

6點45醒番~等婷既電話~佢話預8點半去跑,我就食野先啦~

8點45開始跑,,去到臭河跑~跑到8:50去到天城最盡個邊~跟住回頭跑~跑左去北江,再係輕鐵站過馬路跑向學校~去到天橋同婷猜邊個跑樓梯or斜路~我贏,揀左斜路跑~上落斜路共4次~再跑番家~

太正la仲感覺~~好爽~從來無試過,自己練又自由d,鐘意跑邊度就跑邊度,,,而且我又試過咁夜出街wo~好想再試呢!遲d可能再練呢!!太好la~

p.s~聽日又越野學界又UT~好淆ar~各位要加油ar!!






annie1995622
暱稱: WHY--瓜瓜
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-11-30
2009-11-28
2009-11-25
2009-11-06
2009-11-05

:: 日誌分類 ::
全部 (50)
好嚴重啊!!!~~~~~~~ (2)
未分類 (48)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
我既xanga

:: 日誌統計 ::
文章總數: 50
留言總數: 106
今日人氣: 16
累積人氣: 10127

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed