聽日就學界越野啦~好淆...唔知係咪真係跑到頭10喔??之前練大棠(4公里有多= =")跑左19'19...仲爭2秒先可以跑到第10名既成績..可惡!!xd
今日放左學,,,番到家諗住溫書la...拎哂d野上張床到諗住溫la...溫左陣(唔夠10分鐘)...訓左...= =
6點45醒番~等婷既電話~佢話預8點半去跑,我就食野先啦~
8點45開始跑,,去到臭河跑~跑到8:50去到天城最盡個邊~跟住回頭跑~跑左去北江,再係輕鐵站過馬路跑向學校~去到天橋同婷猜邊個跑樓梯or斜路~我贏,揀左斜路跑~上落斜路共4次~再跑番家~
太正la仲感覺~~好爽~從來無試過,自己練又自由d,鐘意跑邊度就跑邊度,,,而且我又試過咁夜出街wo~好想再試呢!遲d可能再練呢!!太好la~
p.s~聽日又越野學界又UT~好淆ar~各位要加油ar!!
|