乂ANNIE乂~~~乂瓜瓜乂

2008 年 11 月 18 日  星期二   清涼

2008-11-18 開心 分類: 未分類

今日派左IS卷la!!超開心ar!!份卷100分滿分,,我拎74分ar!!超開心囉我!!><為左今次考試,我真係溫左超耐囉!!><

跟住IH有一張相,,入面有一個羅馬歷史人物...我寫左係奧古斯都,,好多人都話係屋大維...我問番ar sir,ar sir話係奧古斯都,,,咁都撞岩超開心囉我!!!^0^

{{ich liebe dich德國; ti amo義大利; te quiero西班牙;

s'agapo希臘; mo content toi克里奧爾; ik houd van je荷蘭;

ag alskar dig瑞典; ouhibouk阿拉伯; ai shite imasu日;

eu te amo葡萄牙; chan rak khum泰國; jet'aime法國;

e here nei vau ia oe塔希提; ia tibia lioubliou俄國;

seni seviyorum土耳其}} 

大家估下係咩意思吧~~xd上面既係唔同國家既字,但同意思喔!!^^

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

PS~其實上面既一堆字,,,所有既意思...都代表{我愛你}...真係好想好想好想好想好想好想...同你講呀!!但我唔知點講...

 

 






annie1995622
暱稱: WHY--瓜瓜
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-11-30
2009-11-28
2009-11-25
2009-11-06
2009-11-05

:: 日誌分類 ::
全部 (50)
好嚴重啊!!!~~~~~~~ (2)
未分類 (48)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
我既xanga

:: 日誌統計 ::
文章總數: 50
留言總數: 106
今日人氣: 23
累積人氣: 10134

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed