雖然IH係考得差D,,,但只限IH...
今日已經對哂所有卷啦!!
>>>IH:21.5/60
>>>IS:74/100
>>>MATH:42.5/60(第一次合格,,所有測驗+考試)
>>>CHI:36.5/50(全班第2個高分,,第一次比人點名話我係最高分)
今次成績其實唔錯...只不過IH...唉...下次一定要努力喔!!!要再考好D!!!
,,,,,放學個時,,個個男仔又彈緊琴啦!!原來佢叫[區志晟],,佢彈琴真係超勁!!!
盧bee,,,你隻手點呀??無事嘛??下次小心d啦!!!!!><隻手紅到咁,,,真係痛死你啊!!
|