我內分泌失調(汗)??要抽血?? 唔好la...由細到大最怕就係打針了... 會喊的呀...唔好抽血la... 要我抽血or打針咁不如要我死左去仲好@@ 唉...做咩失眠的呀?? 晚晚3點幾先訓到... 明明好攰的呀....唉... 我想要安眠藥喔!!!!!