聽日就要抽血lu... 咁大個人,,,面對打針,,,都仲係好驚tim...唉.... 媽媽話叫我抽血前唔好食野,淨係可以飲水... 但聽日仲要練波喔.... 早餐午餐都唔食得....咁我咪餓死?!?!?! 好啦...忍一個上午啫... 但係...哦呵呵呵呵呵... 我最驚就係打針了!!!!>______<" 死得人多啦!!