今日練排球,好攰...真差勁... 20個圈...用左成9分鐘...死得人多la!!! 連ms都話我跑得慢喔 哈哈 打完仲要體能,好彩後日比賽,可以做少set!!嘻嘻 練完波去左天秀(ms車我去 正) 超開心呀!!!!見到我家姐了!!! 去左足球場睇我地學校啲人練波 之後同婷同達mo跑左一圈 玩夠了!!!xDD 去執野走人!! 今日真爽=]=]