今日又淋雨黎喇~好爽!!!!!
喔呵呵呵呵~~`>o<"
今日上PE堂,打籃球-0-"
唔太鐘意xP
打左陣出完一身汗~
爽哂!!!^0^
PE堂完左就放學,打左陣排球...無端端落雨-.-
婷同莉叫我幫佢地入數...
入完陪婷去天瑞練波...
落勁大雨-.-
跑過去~~
跑到過去成身濕哂(比雨淋到濕哂-_______-)
返到學校個個O哂咀望我-.-
無奈-________-V
不過真係幾正~~xDDDDD
聽日水運會lu~不過已經同佢say 拜lu~~~嘻嘻嘻
各位同學加油哦!!我support你地喔~~喔呵呵呵呵~~
|