今日12點幾同我妹、細佬、表妹同姑媽出左灣仔
食完車仔麵去左香港公園玩~~
行左勁耐...差唔多半個鐘先入到個公園-_____-v
入到公園...發現全部係5~12歲既小童先玩得...-0-"
算啦~唔理lu~玩左先算:P
玩左一陣...成身出哂汗...
去左淋水~~~
正!!!!!!!超舒服!!!!!!>0<"
走個時...好凍><
番到家...正呀!!有咖哩食!!!>v<
今日...咁淋法...其實我幾鐘意!!xDDDD
P.S.:唉....電話...唔知係咪跌壞左...定SIM卡有問題!!!!唉...sd到sms但又收唔到...唉....殺左我啦......人生樂趣已經冇左成半!!!!!SHIT!!!
|