乂ANNIE乂~~~乂瓜瓜乂

2009 年 9 月 14 日  星期一   暴雨

2009-09-14 分類: 未分類

簡直痴線了!!!
上PE堂度高磅重先
之後無啦啦話要跑圈(好彩早有預備,正常地同婷一組)
不過竟然因為落雨所以要係禮堂跑-___-
40個圈,2個人自己分,時限13分鐘
我跑10比左婷跑10個比返我再跑10比婷...淨返兩個佢話唔得叫我跑埋-.-
激死,每轉個彎都塞一塞車的-_____-"
跑完拉筋
拎野放學走人...
書包係課室即沖上6樓
落番黎ms叫我派回條...
拎完上去落返黎...又話兩班回條掉轉左...
上去拎番落黎發覺其實兩班的都一樣-.-
派完走啦~
========================================================


今日係莉生日,我同思嘉話返家先(其實係去買14隻出奇蛋比佢=])
點知...去左3間7仔都冇...去到百佳思嘉發覺銀包係學校...即返去拎(因8號風球,學校5點關門,我地返去個時係搭8)
沖到去學校我比哂D野思嘉,沖上6樓
落返黎....超累...-.-
比校工同老師趕我地走-.-

去左聖安娜買cake cake~~
買左個雜果cake~~
拎去M記(我地係咪好衰呢?!去M記食cake XD)
插蠟燭...唱生日歌(勁細聲xDDDDD)

好喇~食cake cake時間
6個人一人一枝叉
2分鐘清左個1磅既cake-______-
恐怖!!!!






annie1995622
暱稱: WHY--瓜瓜
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
2009-11-30
2009-11-28
2009-11-25
2009-11-06
2009-11-05

:: 日誌分類 ::
全部 (50)
好嚴重啊!!!~~~~~~~ (2)
未分類 (48)

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 每月文章 ::

:: 日誌訂閱 ::
尚未訂閱任何日誌

:: 我的好友 ::

:: 我的連結 ::
我既xanga

:: 日誌統計 ::
文章總數: 50
留言總數: 106
今日人氣: 21
累積人氣: 10161

:: 站內搜尋 ::
RSS Feed