今日去左睇"死神4來了"
真係超正呀!!!!
好好睇
不過...有3級野-_______-v
有啲場面超血腥...望到都想嘔-.-
最驚呢啲血腥野-_____-
今日真係勁熱...好難頂><"
P.S.1:星期2水運會喇!!!你快啲搵我啦!!!好掛住你呀!!!!
P.S.2:各位3D女生們注意:星期1上PE堂,請剪好指甲,注意自己既儀容服裝(PE衫、鞋、襪<<唔可以係旋襪,要見到的),要夾好頭髮.必捉!!!!
P.S.3:3D"星期1唔會有體適能,要等到男仔們上完游水堂先會體適能!!(Happy呢?xDD)
P.S.4:3D"大沙漠將會o係體適能之後第4個星期考,請作好心理準備!!!
|