今日真係勁開心呀!!!
青少盃贏左第3呀!!!!
今日個場好刺激!!完全有種坐過山車既感覺!!
其實都幾恐怖嫁....
第1場原本帶頭的,但之後狂比人追....輸左T^T
去到第2場開頭狂比人踩住上...唉唉唉....
之後去到後半場...ms開始唔出聲,等我地自己打...
搞到勁緊張,勁驚!!!
跟住第2場由21:17追到23:23
之後贏埋..^^
去到第3場,一開始我地個邊開波拉開左先
之後8:2轉場
過到去就打失勁多球
8:6,搞到勁淆
之後開始激氣,狂殺,下手接得超好囉~
最後我地奇蹟地{起死回生},15:11贏左~
今場比賽真係好好,好精彩~^^
原本我地根本係一盤散沙呢~~
但呢場比賽,我地真係超團結!!!
好開心呀!!!!!!嘻嘻嘻~^^
|