今朝一早起身...望一望個鐘....
8點幾?!?!?!喔!!!番學遲到了!!
拎起電話睇...6個sms...個個問洗唔洗番學-0-
8號風球未走...放心訓番...
無幾耐,婷打黎搵我傾電話,傾左一陣...食早餐-______-
全日就係睇電視訓覺&睇電視-_____-
悶悶悶悶悶悶.....
到左晚上....
痴線了...無端端比人話-0-
老豆同細佬嘈...
我食完飯睇電視...
睇睇下...佢地都嘈完...
跟住...我老豆無端端話我:晚晚用電腦用到咁夜,都唔識節制
電話晚上又唔擺去佢地房...完全唔知我同D咩人玩,同D咩人來往
淨係識得躝街!!
我忍.......... .v.
我係度諗:我躝街??你話我躝街???
我日日返學+練波
星期六日都全日係家
最多都係落圖書館
你話我躝街???痴線嫁!!
街都唔比我出何來有街躝??
你仲要話我郁D就同細佬嘈
如果佢冇做過個樣{野}我好地地會咁憎佢會咁睇佢唔順眼咩??
你呢個大人!!乜都唔知淨係識話人,以為自己岩哂!!!
好囉!!係我錯!!ok??
等我一儲夠錢就自己搬出黎住
我先唔想留係度,無端端比人話呀!!!!!!!.v.
我最憎受人氣
|