今日水運會...冇去比賽... 全程不停搵人搵人再搵人... 唔比賽都攰死左!!!xDDD 今日比信義社贏左...不服!! 我地和平一定要係陸運會贏返哂今日啲野!!!!!.V. 唉...病死左-.- 抵抗力真差...淋一淋就病左...唉...T^T 罰自己抄100次{{以後唔可以再淋雨}}xDDDD