QOOZA終於開返啦!!又可以用黎發洩啦!!XD
唉....唔知點解近排成日有時會覺得好唔開心,有時又會好開心...唔知點解,可能我情緒化既時候又la到...唉...-_-"好似尋日咁,同fd傾緊計...唔知點解會覺得好down...好想喊咁...過左1~2分鐘,又突然覺得好開心,好多野講咁!!@@癡左線.. -,-
有d覺得自己好變態...雖然呢樣野係不嬲既...=]
今日真係幾開心架~正常識我既人都知,我既數學係差到無倫既...但之前o個個數學小測我竟然發覺自己題題都識...今日派番比我地我仲拎到滿分添呀!!!哈哈哈`個感覺好正!!有d感動添呀~~嘻嘻嘻`=]
可能有d人會覺得係一件好小好小既事,但其實對我黎講都幾重要...我呢幾日每日上完堂番到屋企都會將上過既野複習幾次...呢個滿分我真係付出左好多時間同心機架!!>v<
唔知你知道左有咩感覺呢?
不過我既中文[正音]默書得70分...我要加油喇!!一定要溫好呢d衰野!!哈哈`=]
[今日打排球,做熱身個時隻腳竟然抽[根]...唉...忍得超辛苦@@跟住又要做體能wor...玩野?!唉...頂住上> <做完自己猜波...]
[我地呢班苦命女C又再比Ms拋棄啦!!XD又要自己猜波,Ms又唔理我地..> <唉...不過我唔會放棄架!一定要對班女C好D先`XD哈哈`唔知得唔得呢?婷你一定要幫我呀!!我有好多野要你幫架!!!> <星期5打FRIENDILY,唔知會打成點呢?!雖然唔係我地打...我地要同班F.1女C一齊練`我諗應該幾開心掛~XD]
|