雜記1:
換左新電腦,是白色的,我好中2!!
因為舊手提電腦的底板燒左,一時之間冇辦法修理得到,
只好買一部新機趕電腦功課同日常的工作.
有好多野都冇辦法在9頭尾至10月頭呢段時間做,
真係好麻煩......

雜記2:
呢個10月去左2間大學參觀佢地的INFORMATION DAY
分別係BU同CITYU
感覺...就係好迫......=.=
我人矮腳短, 眼前的平均視線大多都是人的背部或者好D的係頭髮
事實上, 除左係特登走到某個攤檔去睇, 否則真係"咩都睇5到"
問的野5多, 全部都不外乎果科的資料, 入學的中位數, 收生的數目,ETC
所有野都係幾無聊的...=P
但係見玉玲問完後自己又5抄低又好似幾對5住自己咁
於是呢...問就問左, 抄就抄左, 但是果D紙仔一番到屋企就5見左
小弟拎哂我拎番黎的FILE用, 其他的拋的拋, 掉的掉
家裡仍然保持乾淨!!=]=]=]
雜誌3:
實在實在太多人在10月生日了......
除左老爸老媽之外, 仲有好朋友ELSA啦!!
其實我係記得ELSA的生日嫁...不過我就係忘了講果句"生日快樂"LO...
ELSA, 5好介意呀...我就是咁死蠢嫁喇...要原諒我呀!!!
好5好呀????SORRY呀!!! 我知錯了!!!
P.S. 記得要同我吃飯呀!!! 知MA??!!