今日考UT的UE......
下星期一就考地理, 之後就要考電腦, 中化同會計
再之後呢...就當然係放假啦!!!萬歲!!!
考完英文之後, 番到屋企
做下呢樣, 做下果樣...上下網...又睇陣電視聽下歌
始終就係5想溫書...=.="
知道自己仲有好多野都未做、未溫
不過, 就一直5願意動...成條蛇咁
去番5A的班網...先發現原來在呢段時間內
網頁一直都有更新...有好多同學的動向同鼓勵的說話
每一句都好窩心, 每一句都好親切
特別中2曉怡老師跟我地分享的一段聖經(儘管我5係基督徒):
| 4:16 |
|
所 以 我 們 不 喪 膽 . 外 體 雖 然 毀 壞 、 內 心 卻 一 天 新 似 一 天 。 |
| 4:17 |
|
我 們 這 至 暫 至 輕 的 苦 楚 、 要 為 我 們 成 就 極 重 無 比 永 遠 的 榮 耀 。 |
| 4:18 |
|
原 來 我 們 不 是 顧 念 所 見 的 、 乃 是 顧 念 所 不 見 的 . 因 為 所 見 的 是 暫 時 的 、 所 不 見 的 是 永 遠 的 。
(2 corinthians 4:16 -18)
|
而家的確好辛苦, 但是只不過只是暫時的
只要捱過了, 就會有更好的時光等緊我......
著眼點5係而家的苦, 而係日後的甜...我好中2呢句話
所以呢......即使遇到咩野困難都5好GIVE UP呀!!
加油, 努力!!
遠方的你要努力...
應付緊高考的你要努力..
要應付會考的你要努力..
下星期一要繼續考UT的我就要更加努力...(哈哈...!!)
好喇...我而家就死去溫做ACCOUNT喇...努力,,加油!!