|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 26 日 星期三  |
吾happy  |
分類: 未分類 |
依排我都冇乜心機打blog,可能吾打tim...因為好多好多功課...sor
近排都吾係咁開心,又話吾同邊個玩,
又話邊個搶我d fd,
又話邊個系d人面前講我壞話,仲要係作大哂果d囉,
又話咩咩咩,
又話咩咩咩,...................
唉........好煩呀!
搞到我都冇哂心情喇,好吾開心呀,可吾可以轉校呀???T^T
|
| 發表時間:2007-09-26 09:13 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 25 日 星期二  |
我...中秋快樂...  |
分類: 未分類 |
我終於都敢用打火機喇,好ya好ya, 好似人地個個都吾識用咁,得我識用咩//=..=|| 中秋快樂呀 我7:45出去同曉彤一齊&朱朱,一齊玩xx,去左侯王玩,12:59番到屋企... |
| 發表時間:2007-09-26 09:15 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 7 日 星期五  |
排球~FD子  |
分類: 未分類 |
今日番完學2點半就出左去,因為約左呀靜&朱朱一齊打排球。 我地由2點半打到6點度..好開心。 跟住班男仔黎左踢球,系度踩場,有d仲係我地學校果d人,有d F1,有Dd就F2。 總之我同呀靜都覺得有男仔系度先有「沬」打,因為......!!! |
| 發表時間:2007-09-07 08:15 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|