''▂▃↗,,]]想起這個〝回憶 〞●令我禁不住×哭''了..||
╭*°*×﹂||愛..﹎是否盲目?!'']]×{-=▃╮
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 8 月 31 日  星期五   晴天


排球--最後一課 感動 分類: 未分類

今日係我學排球既最後一堂,真係有小小吾捨得添...

我地一落場就做熱身,玩下個球同做練習先,做到3點57分左右,就開Game玩。

我淨係玩左2場,其他人基本上就玩左3場,因為我地果隊多左人,所以就搓書左就冇得打。

唉...跟住放既時候,我地個個都系度交換msn同影相相,我真係個個都吾捨得呀~

發表時間:2007-09-07 10:46 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 8 月 30 日  星期四   晴天


悶...但係吾想番學 驚訝 分類: 未分類

我今日出左去一陣,同呀靜一齊去打千秋,3點幾番左黎。

番到屋企好悶呀!!!又吾開得電腦...唉,,,悶,,,但係我悶都吾想番學喎,番學有鬼死咁多功課,真係做死人喇~

我想快d大個呀!!!因為冇功課又吾洗再讀書喎...你話幾好丫!!!我好期待呀!!!

發表時間:2007-09-07 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 8 月 28 日  星期二   晴天


打千秋...定係串人?! 分類: 未分類

今日我2點幾左右出門口,因為我約左呀靜去打千秋...我地前幾日已經有打千秋喇!!!所以都見到一模一樣既人,見到一個佢係咁同

佢個fd講我同呀靜喎...跟住到左我地一齊打既時候,我地咪講番佢囉,我地係咁講「哇...d人原來係黑心架喎,我地係紅心黎家

嘛!!!」我地重複講,好好笑呀!!!

發表時間:2007-09-07 10:47 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ar_man214520
暱稱: ★`ΜαπQ
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2oo9o626
平安夜@觀塘
做東..
不適..
食飯飯@mK
文章分類
全部 (47)
*\◆學校]一點一滴[〞◇* (4)
''▄興致\勃勃● (5)
‵-檸檬''╳日記+- (11)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fd`!!
fd`!!
fd`!!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 142
今日人氣: 5
累積人氣: 1178
站內搜尋