|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 31 日 星期五  |
排球--最後一課  |
分類: 未分類 |
今日係我學排球既最後一堂,真係有小小吾捨得添...
我地一落場就做熱身,玩下個球同做練習先,做到3點57分左右,就開Game玩。
我淨係玩左2場,其他人基本上就玩左3場,因為我地果隊多左人,所以就搓書左就冇得打。
唉...跟住放既時候,我地個個都系度交換msn同影相相,我真係個個都吾捨得呀~
|
| 發表時間:2007-09-07 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 30 日 星期四  |
悶...但係吾想番學  |
分類: 未分類 |
我今日出左去一陣,同呀靜一齊去打千秋,3點幾番左黎。 番到屋企好悶呀!!!又吾開得電腦...唉,,,悶,,,但係我悶都吾想番學喎,番學有鬼死咁多功課,真係做死人喇~ 我想快d大個呀!!!因為冇功課又吾洗再讀書喎...你話幾好丫!!!我好期待呀!!! |
| 發表時間:2007-09-07 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 28 日 星期二  |
| 打千秋...定係串人?! |
分類: 未分類 |
今日我2點幾左右出門口,因為我約左呀靜去打千秋...我地前幾日已經有打千秋喇!!!所以都見到一模一樣既人,見到一個佢係咁同 佢個fd講我同呀靜喎...跟住到左我地一齊打既時候,我地咪講番佢囉,我地係咁講「哇...d人原來係黑心架喎,我地係紅心黎家 嘛!!!」我地重複講,好好笑呀!!! |
| 發表時間:2007-09-07 10:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|