|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 21 日 星期二  |
中一適應課程  |
分類: 未分類 |
今日,我識到2個fd,一個係闞曉彤,另一個係紀姿淇...果個曉彤我睇得出佢吾想同我玩...因為小fd囉= ='',另外果個好似被逼同
我玩咁- -'' ,而雅嘉就話想同佢地玩,因為如果同我玩,佢地就吾同佢玩...又話許秀嫻見到我同雅嘉一齊系附近座就嬲...T^T,我
系心裡面話,乜人地同邊個座同玩又要問過你o既!!!都吾知遲d番學點算好呀!!!
哇哇哇,今日好白痴囉,個珍寶珠丫,嚴到呀媽都吾應得呀!!!d功課又要人地作300字o既文= ='' 吾想做...
|
| 發表時間:2007-09-07 10:53 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 20 日 星期一  |
發顛...[= = 好]--細佬  |
分類: 未分類 |
今日,我食完飯既時候,見部電腦冇人用,咁文靜又叫我用qooza既blog,所以我就用左部電腦喇。跟住冇幾耐我細佬就入左黎, 仲搶埋我個滑鼠添...原來佢係想打機囉!!!我媽咪同家姐就吾俾佢玩,因為已經連續4日都玩喇,太離譜喇...我細佬就發顛到拉走埋 個滑鼠,因為冇左滑鼠我點用電腦呢?!?好喇,個滑鼠俾佢拉斷埋,仲要用個滑鼠黎打人,用埋隻腳黎踢我家姐個肚添呀!!!佢咁樣 打我媽咪同家姐,我見到都好痛啦!......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-09-07 10:54 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|