|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
排球~吾開心  |
分類: 未分類 |
| |
|
今日我2點鐘左右我同呀靜&朱朱出左去打排球,我地系球場度打..見到之前d同學&我地學校中二d同學,我今日諗住會玩得好似琴
日咁開心,但係原來就岩岩相反..因為我成日都吾小心打錯左斜球,所以呀靜都冇乜拋個球俾我..我吾係嬲呀靜,不過我真係好想打
姐。如果我真係打錯左斜球既話,就真係吾好意思喇呀靜~~(>.<'')sor~sor呀!!!所以我就係為左呢件事而一直吾開心~
我有d野想同呀靜講..希望你吾好嬲,sorry呀~
我想問你:
點解你冇乜拋個球俾我呀?!係吾係我打得吾夠好呀?!
係吾係我打左斜球呀?!
sorry呀~可能咁問你會吾開心,吾好意思呀~sorry 請原諒 |
|
| 發表時間:2007-09-07 10:37 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 6 日 星期四  |
番學d人望住哂  |
分類: 未分類 |
今日第一,二堂中文,講解d作文..第三堂英文,有d人走左去另一班度上堂,話其中有一班先係小班,我都想知係邊班.. 第4&5堂係視藝堂,哇..超悶&無聊,所以我地組掛住傾計..冇聽野... |
| 發表時間:2007-09-07 10:34 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 5 日 星期三  |
打排球#球場  |
分類: 未分類 |
今日冇功課做,所以我就同呀靜&朱朱去左球場打排球。 我地一齊打得好開心,一邊玩,一邊打排球.. 跟住見到好多我地東天d學生,有d仲識既添.. 我2點幾出到6點半左右。[happyhappy]^o^ |
| 發表時間:2007-09-07 10:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|