''▂▃↗,,]]想起這個〝回憶 〞●令我禁不住×哭''了..||
╭*°*×﹂||愛..﹎是否盲目?!'']]×{-=▃╮
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


排球~吾開心 感動 分類: 未分類

 

今日我2點鐘左右我同呀靜&朱朱出左去打排球,我地系球場度打..見到之前d同學&我地學校中二d同學,我今日諗住會玩得好似琴

日咁開心,但係原來就岩岩相反..因為我成日都吾小心打錯左斜球,所以呀靜都冇乜拋個球俾我..我吾係嬲呀靜,不過我真係好想打

姐。如果我真係打錯左斜球既話,就真係吾好意思喇呀靜~~(>.<'')sor~sor呀!!!所以我就係為左呢件事而一直吾開心~

 

我有d野想同呀靜講..希望你吾好嬲,sorry呀~

我想問你:

點解你冇乜拋個球俾我呀?!係吾係我打得吾夠好呀?!

係吾係我打左斜球呀?!

sorry呀~可能咁問你會吾開心,吾好意思呀~sorry請原諒

發表時間:2007-09-07 10:37 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 6 日  星期四   晴天


番學d人望住哂 鬱悶 分類: 未分類

今日第一,二堂中文,講解d作文..第三堂英文,有d人走左去另一班度上堂,話其中有一班先係小班,我都想知係邊班..

第4&5堂係視藝堂,哇..超悶&無聊,所以我地組掛住傾計..冇聽野...

發表時間:2007-09-07 10:34 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 5 日  星期三   晴天


打排球#球場 驚訝 分類: 未分類

今日冇功課做,所以我就同呀靜&朱朱去左球場打排球。

我地一齊打得好開心,一邊玩,一邊打排球..

跟住見到好多我地東天d學生,有d仲識既添..

我2點幾出到6點半左右。[happyhappy]^o^

發表時間:2007-09-07 10:37 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ar_man214520
暱稱: ★`ΜαπQ
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2oo9o626
平安夜@觀塘
做東..
不適..
食飯飯@mK
文章分類
全部 (47)
*\◆學校]一點一滴[〞◇* (4)
''▄興致\勃勃● (5)
‵-檸檬''╳日記+- (11)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fd`!!
fd`!!
fd`!!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 142
今日人氣: 1
累積人氣: 1174
站內搜尋