|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 3 日 星期一  |
| 今日吾知做咩... |
分類: 未分類 |
今日係開學既第一日,我緊係吾想番學啦~~鬼死咁多功課..都白痴架.
番到學校就好似俾人笑咁..[個人覺得]..
我入到課室好似好無助咁,因為d桌子&桌椅掉哂,,,我都吾知坐系邊,好釆曾楚然番左炸...佢話俾我知我坐系邊,真係多謝曾楚然先呀~~THX##
好釆我同曉彤同李曉時一組..[有女仔],但係..關文杰,劉耀庭&梁潤發[=..=]好無奈呀~~
跟住放學,文靜話我知黃詠嫻買左個袋好似我咁樣喎..我驚佢地話我跟佢買,,但係我已經買左好耐架喇..點算呢?!?!(T^T)
老C話檢查暑期作業..我欠一.二條姐..洗吾洗留堂留到4點半呀~大佬..好釆我做得快姐..2點半左右就走LU~KAKA
|
| 發表時間:2007-09-07 10:38 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 2 日 星期日  |
| 點算呀?!?! |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身,2點幾一家人就去左逸東酒家度飲茶。番屋企#4點幾... 5點幾打blog...跟住就咩都吾想做,亦吾想番學呀~點算好呢...鬼咁多功課,,,唉.唉.唉. |
| 發表時間:2007-09-07 10:39 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 9 月 1 日 星期六  |
| 打排球#fD子 |
分類: 未分類 |
今日11點幾起身...2點幾拾書桌...3點15分出去同呀靜同朱朱&曾楚然一齊打排球...開心開心。 5點幾6點番... |
| 發表時間:2007-09-07 10:45 PM [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|