''▂▃↗,,]]想起這個〝回憶 〞●令我禁不住×哭''了..||
╭*°*×﹂||愛..﹎是否盲目?!'']]×{-=▃╮
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 3 日  星期一   晴天


今日吾知做咩... 分類: 未分類

今日係開學既第一日,我緊係吾想番學啦~~鬼死咁多功課..都白痴架.

番到學校就好似俾人笑咁..[個人覺得]..

我入到課室好似好無助咁,因為d桌子&桌椅掉哂,,,我都吾知坐系邊,好釆曾楚然番左炸...佢話俾我知我坐系邊,真係多謝曾楚然先呀~~THX##

好釆我同曉彤同李曉時一組..[有女仔],但係..關文杰,劉耀庭&梁潤發[=..=]好無奈呀~~

跟住放學,文靜話我知黃詠嫻買左個袋好似我咁樣喎..我驚佢地話我跟佢買,,但係我已經買左好耐架喇..點算呢?!?!(T^T)

老C話檢查暑期作業..我欠一.二條姐..洗吾洗留堂留到4點半呀~大佬..好釆我做得快姐..2點半左右就走LU~KAKA

發表時間:2007-09-07 10:38 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 2 日  星期日   晴天


點算呀?!?! 分類: 未分類

今日11點幾起身,2點幾一家人就去左逸東酒家度飲茶。番屋企#4點幾...

5點幾打blog...跟住就咩都吾想做,亦吾想番學呀~點算好呢...鬼咁多功課,,,唉.唉.唉.

發表時間:2007-09-07 10:39 PM  [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
最愛可愛的''鬼王''
 
 
2007 年 9 月 1 日  星期六   晴天


打排球#fD子 分類: 未分類

今日11點幾起身...2點幾拾書桌...3點15分出去同呀靜同朱朱&曾楚然一齊打排球...開心開心。

5點幾6點番...

發表時間:2007-09-07 10:45 PM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


ar_man214520
暱稱: ★`ΜαπQ
性別: 女
國家: 香港
地區: 離島區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2oo9o626
平安夜@觀塘
做東..
不適..
食飯飯@mK
文章分類
全部 (47)
*\◆學校]一點一滴[〞◇* (4)
''▄興致\勃勃● (5)
‵-檸檬''╳日記+- (11)
未分類 (33)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
fd`!!
fd`!!
fd`!!
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 47
留言總數: 142
今日人氣: 0
累積人氣: 1173
站內搜尋