|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 27 日 星期一  |
剪髮...  |
分類: 未分類 |
今日我去左青衣剪髮,我啦,家姐啦同埋呀媽都有剪到...我d陰好短,顯得我細個左囉。剪左成2個幾3個幾鐘...跟住剪完已經係6
點3喇,所以就去左青衣城個pizza hut度食野。哇,果到d野食好好味呀!!!勁好食囉...gd taste...然後冇幾耐我地就番屋企喇。
|
| 發表時間:2007-09-07 10:48 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 26 日 星期日  |
| 又打牌lu |
分類: 未分類 |
今日12點幾先起身,起身呀爸就番左...去飲茶...番屋企打牌......打到8點幾9點囉,跟住玩msn,打blog同睇電視食飯... 哇,生活真係勁無聊... |
| 發表時間:2007-09-07 10:49 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 8 月 25 日 星期六  |
東涌一叮 && wiN錢  |
分類: 未分類 |
今日我9點到先起身,因為我好想繼續訓,我咁既時間起身因為我約左呀靜去黃楚標睇個「東涌一叮」囉。勁悶囉...跟住呀靜細佬 話肚餓,所以我地走左先,拎埋份禮物就走。走左就去玩千秋,同呀靜一齊打得好高。打完同呀靜同浩城一齊由G/F行到上去 34/F,係勁累囉。系佢屋企睇天國的階梯,睇完就玩多陣千秋我就走喇... 今日黃詠思同Sonic離左打牌,初初soNIC未離,所以我就玩住先,點之我WIn左錢,仲wiN左......
(閱讀全文) |
| 發表時間:2007-09-07 10:50 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|