|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 11 月 14 日 星期三  |
| 一團和氣`!!【好友】 |
分類: ''▄興致\勃勃● |
今日電腦堂同雅嘉座))
佢終於吾嬲我喇''
真的高興啊`!!
雅嘉理番我喇..
跟住放學同mISs tANg傾左半粒中||
先番屋企呀`!!
跟住發生了功多事''
遲d補啦''
=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
|
| 發表時間:2007-11-14 10:58 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
| 打打打]]鬥鬥鬥... |
分類: *\◆學校]一點一滴[〞... |
今日放左學之後..同曉彤''雅嘉&珠珠一齊]] 陪佢地打呀梁進榮同梁建成'' 又搞笑又嬲.. 梁進榮扮哂串咁|| 講d野都冇理由o既`!! 梁建成一尾同曉彤講「隻抽''」 又吾夠勁喎\* 扮哂野咁 '' =-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-= |
| 發表時間:2007-11-09 08:30 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
最愛可愛的''鬼王''
2007 年 11 月 9 日 星期五  |
劉耀庭..我記住你]]  |
分類: *\◆學校]一點一滴[〞... |
死人頭劉耀庭,,我記住你|| 你話我同呀邊個邊個嘛'' 我就話番你同曉彤一齊囉~ 我都知你一定係中意曉彤架喇*` 呢d野就吾親口講架喇-- 我地個個都會心知肚明架喇]] ---------------------------------------------------- |
| 發表時間:2007-11-09 08:18 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | ... | 18 | »
|
| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|