暑期開始啦... 完全搵唔到有乜野可以搞... 出街就洗錢.. 唯有間中去踩下單車.. 再經常性咁出去打機... 「咁樣落去唔掂戈wor~」 「唔係咁樣咁做乜wor...」 依家8月1號啦~~ 仲有30日...我睇下我點捱.. 暫定計劃.. 2號過香港傻一日... 月中上大陸... 剩返嘅時間就發霉吧~~ 新玩具~呵呵
睇左結果~ 結果係我地全班補考嘅同學都升到高三!! 好開心!!好感動!! 可以同你地呢班好同學一齊升高三~ 真係覺得好開心..好滿足.. 即使唔可以齊齊整整咁一齊... 但係都要一齊為自己嘅理想努力呀!!
依家係1:52 預定10點去睇結果... 打從心底祈求...一定要好消息... 亦祈求同樣處境嘅好朋友們... 同我一齊收到好消息...