今日..
算係決定我生死ge日子...
朝早冇返到學...係屋企刨中文..
睇住咁多張A4紙..
都唔知從何入手...
諗返起古將軍以前經常出嘅題型..
結果決定左溫注釋作者..
溫左冇幾耐..都算入左大部分去個腦度..
但係個頭就好痛...算啦..訓一陣再溫主旨問答..
主旨還ok..但係d問答真係唔知邊d打邊d..
所以就搵左d最似係問答嘅黎溫...
又係溫極都溫唔入腦...開始陷入瘋狂..
咁樣溫溫下又食飯...食完再入去癲...
都算好...入到一部分..
搭巴士返去...係巴士度都拎住d紙係度溫..
咁大個仔都係第一次...
返到去又係咁睇返之前溫過戈d...驚自己會唔記得..
好啦..開考啦...從外表睇落去係一件ok值得開心嘅事..
只係兩版A4紙je~ 應該唔會太難掛..
結果..一睇落去完全傻眼...
第一格已經唔識...第二格又係...
第一輪做完填充之後...空左接近一半..
而且填充佔60分...唉..仆街啦!!
轉第二版...見到有值10分嘅不知名物體..
都唔知係唔係癲線...出出埋d咁嘅野..
用直覺做哂佢...轉戰問答...30分~3題..
佢係出左我溫戈d紙入面嘅內容呀~
問題係佢戈d都唔似問答囉~fuxk!
記得幾多就寫幾多...
再返去做返填充...用盡全力下終於都填哂..
之後拿拿林交卷...冇眼睇..
唉..都唔知結果會點..
真係聽天由命...
到7月28號先公佈...咁遲公佈做乜鬼呀!?
俾我快d知道結果等我認命啦!
|