argum1223 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Gum’s Diary
argum1223
暱稱: 阿甘
性別: 男
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
畢業試始動!!
快要接近尾聲
出SHOW~
歌唱比賽決賽
付出

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 我的好友 ::

:: 日誌統計 ::
文章總數: 62
留言總數: 186
今日人氣: 0
累積人氣: 4380


2008 年 6 月 30 日  星期一   雨天


好攰... 鬱悶 分類: 未分類

尋晚又去打機...不過打左冇耐就走lu..
打打下都覺得冇咩野好玩..
所以不如早d返歸睇波好了...
不過返到屋企又唔多妥...頭超痛..想嘔...
快快趣沖左涼訓教算啦...

好彩第二朝起身冇咩事je~雖然仲係頭赤赤..
唉..諗起8號考車就煩lu...得返超少時間..
都唔知夠唔夠時間學..

下晝同個fd搭車過去~
搭到去新葡京就落雨..頂!
好彩去到學車長冇雨落..
雖然睇到個天d鳥雲好厚..

今堂學諗住學兩個鐘..
其實睇返剩返ge時間..
我應該每堂學三個鐘..
只係會渴死je~haha
打左大半個鐘平地8字之後..
諗住問下個師傅..可以打斜路8字未..
唉..佢仲叫我打多陣8字先..
打打下就5點半啦..
積左兩個鐘ge雨雲終於釋放..
大雨到傻...見到d人咁大雨仲係度練..
真係佩服佢地~haha
落下又低下..大下又細下..
聽住d教車師傅搏命用粗口問候個天~
haha~真係好搞野~~

到6點..等埋個fd一齊走..
諗住一見細雨就即刻跑去巴士站..
唉...果然同戈樣野有接觸後..
跑起步黎特別辛苦...

好彩~去到巴士站途中都冇落雨..
發瘟ge就係巴士站多人到傻...
等左15分鐘都唔見有巴士..算啦..
行路過去...oh no..

係呢度再要讚個天一次~
行到去新世紀之前個巴士站都冇落過雨~
但係對腳已經爆哂計lu..>
個fd要去新世紀...我就等車返歸..
(其實行埋返澳門都唔差太多...)
坐左成個下晝電單車...
依家仲要行咁多路..
都好耐冇試過..而且仲好攰..


聽日7月1號...開學lu~~
唔知班主任會係邊個呢?
雖然好似話夏令班個班主任唔係正課戈個..

17號同18號就補考lu...我要努力!!
一定要升上高三!!只許成功,
不能失敗呀呀呀呀~~~!!!

除左開學外..之前買ge床呀之類ge傢私~
都會係聽日送黎屋企..haha~~
可以搬返去啦!!好開心呀!!
終於可以脫離原始人ge生活啦!haha

我自己都發覺呢個壞習慣的確唔好..
對自己又唔好..對人地都唔好...

好!!為左你, 我決定聽你講,
同佢地斷絕關係!!
努力努力!!



2008 年 6 月 27 日  星期五   雨天


下雨天總掛念從前~(火) 愉快 分類: 未分類


尋晚本身諗住去ENERGY唱k ge...
係carmen叫去戈度ge...細房星期一至四都140~
諗住人少少去book返間細房黎玩下...
結果搞搞下都係去侏羅紀...

出席人員: me hk joyce mama dull fat 豬彬  李寧  阿霞
carmen同飛飛本身話去...之後又唔知點唔知點~又係冇去到..火呀!!
未飲過戈支芝華士都係冇郁過...全程都係唱歌...再唔係就係度疊骰子..
最後最低消費都未爆就算數...420蚊...
到4點半就埋單走人~~

唔走由此可...一走把幾火...
行左出去冇幾耐...落狗糞...嘩..大到你呀..
好彩我同hk屋企ok 近..其他人就搭的士返歸...
諗住再咁大雨落去..就赤腳行返去...已經除哂鞋..準備走人..
點知一除就停雨...what the ......

返到去就沖涼...之後就訓到2點幾...俾個fd叫醒左..
叫我去學車... 諗諗下時間越黎越少...算啦..快快手去學啦..
今日唔知做乜鬼咁鬼多人...又多人考車..學左一個鐘就走人..
直到現時為止先學得戈6個鐘...oh nonono....
希望趕得切啦...

學完車等老表同我整腦...我要打機呀!!







2008 年 6 月 26 日  星期四   雨天


yoyoyo~! 開心 分類: 未分類

oh yeah!!!
終於可以係屋企正正經經咁上網啦啦!!
等左一個月零三日啦...
感動><"~!!!!
可惜ge就係..我自己戈部腦唔知壞左邊度...用唔到..
唯有用住我阿妹戈部先啦...即使係就係廢左dd~haha

講返之前ge野先~~
6月23號..返去攞成績表...
見到自己ge分數都算唔錯...ge..
可惜就係要補考...中文&英文..
中文我就預左ge...英文就拉埋差1.6分就合格..
唉..點解我第一段戈陣唔努力d呢...
更加可惜ge就係...hk佢今年衰左..
唉...下年唔可以同佢同班啦....oh no..

6月24號...cdsj ge畢業典禮
幼稚園小學中學都有~
等戈班嘉賓校長講完野之後...
就到班小朋友去上堂受憑啦~~
發呆發左兩個鐘度~
到幼稚園ge可愛小dd出黎表演啦~
係之前採排戈陣..我真係唔知佢地係度做乜...
到正式戈陣..先知佢地原來係度扮緊老鼠仔...
見到佢地d動作好鬼死得意~ha
當中有一個小dd~佢超唔合群..
人地做乜佢唔做乜...係台上其他人唔小心撞到佢..
佢就好大聲咁話人:「做乜撞我呀?!」 haha~超搞笑

到下晝...高中ge畢業典禮..
係呢度我感觸良多...
參加畢業典禮...畢業生卻不是我...
如果我以前肯發奮用功..我諗我依家都升大二...
唉...依家都冇得返轉頭lu...依家可以升高三~
只有盡力啦!! GOGOGO!!


之後ge日子...日日都唔知做乜咁..
唔係去打機就訓教訓通頂...
下晝就去學車...
依家只係打8字...8號就考車啦..
依家先上得戈5個鐘...oh shit!!!


今晚去唱k...希望唔會好似上次咁搞唔成...啦!!!!