尋晚又去打機...不過打左冇耐就走lu..
打打下都覺得冇咩野好玩..
所以不如早d返歸睇波好了...
不過返到屋企又唔多妥...頭超痛..想嘔...
快快趣沖左涼訓教算啦...
好彩第二朝起身冇咩事je~雖然仲係頭赤赤..
唉..諗起8號考車就煩lu...得返超少時間..
都唔知夠唔夠時間學..
下晝同個fd搭車過去~
搭到去新葡京就落雨..頂!
好彩去到學車長冇雨落..
雖然睇到個天d鳥雲好厚..
今堂學諗住學兩個鐘..
其實睇返剩返ge時間..
我應該每堂學三個鐘..
只係會渴死je~haha
打左大半個鐘平地8字之後..
諗住問下個師傅..可以打斜路8字未..
唉..佢仲叫我打多陣8字先..
打打下就5點半啦..
積左兩個鐘ge雨雲終於釋放..
大雨到傻...見到d人咁大雨仲係度練..
真係佩服佢地~haha
落下又低下..大下又細下..
聽住d教車師傅搏命用粗口問候個天~
haha~真係好搞野~~
到6點..等埋個fd一齊走..
諗住一見細雨就即刻跑去巴士站..
唉...果然同戈樣野有接觸後..
跑起步黎特別辛苦...
好彩~去到巴士站途中都冇落雨..
發瘟ge就係巴士站多人到傻...
等左15分鐘都唔見有巴士..算啦..
行路過去...oh no..
係呢度再要讚個天一次~
行到去新世紀之前個巴士站都冇落過雨~
但係對腳已經爆哂計lu..>
個fd要去新世紀...我就等車返歸..
(其實行埋返澳門都唔差太多...)
坐左成個下晝電單車...
依家仲要行咁多路..
都好耐冇試過..而且仲好攰..
聽日7月1號...開學lu~~
唔知班主任會係邊個呢?
雖然好似話夏令班個班主任唔係正課戈個..
17號同18號就補考lu...我要努力!!
一定要升上高三!!只許成功,
不能失敗呀呀呀呀~~~!!!
除左開學外..之前買ge床呀之類ge傢私~
都會係聽日送黎屋企..haha~~
可以搬返去啦!!好開心呀!!
終於可以脫離原始人ge生活啦!haha
我自己都發覺呢個壞習慣的確唔好..
對自己又唔好..對人地都唔好...
好!!為左你, 我決定聽你講,
同佢地斷絕關係!!
努力努力!!
|