argum1223 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Gum’s Diary
argum1223
暱稱: 阿甘
性別: 男
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
畢業試始動!!
快要接近尾聲
出SHOW~
歌唱比賽決賽
付出

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 我的好友 ::

:: 日誌統計 ::
文章總數: 62
留言總數: 186
今日人氣: 0
累積人氣: 4376


2008 年 7 月 13 日  星期日   微雨


定力不足 不安 分類: 未分類

 臨近補考..
我仲周圍去...真係唔係幾識死...
係屋企日日都對住部電腦...打機上網聽歌..
出街就食野..然後又係打機..
係度燒銀紙...仲有入冇出添..
咁樣落去真係唔係辦法..

讀緊大學嘅朋友都返哂黎..
以前可以同班開開心心..
依家要出黎聚舊都要等放假..
再加上人地係大學生...
我只係升高三...仲要補考..
心裡真不是滋味..

永遠做乜野都要臨急抱佛腳..
係要感覺到唔夠時間..
先至會去郁手做戈件事..
難怪最後都得唔到好嘅結果..
測驗默書功課就係例子...
星期一默中文...測地理..
到依家我掂都未掂過佢地..
而且英文仲有麻煩功課..
要一日時間內搞掂哂佢地..
雖然話有志者事竟成..
但係時間亦都係金錢..
唔通淪落至要每日六點起身溫習先至係好事?

之前自己所下嘅決定..
無兩三日就宣告失敗..
明知呢樣野對自己唔好..
但係仲要繼續泥足深陷..
只可以話自己定力唔夠..
對我有期望嘅只會失望..


依家距離補考仲有唔夠一星期..
睇下自己可唔可以收歛一下..
只要努力埋呢個星期..
而且仲要得到好嘅成果..
就可以同呢班好同學一齊升上高三..
亦都可以履行自己
對父母, 朋友, 同學嘅諾言:
「你地放心, 我實升到高三嘅!」



補考倒數: 4日
剩返四日俾我努力..
希望我可以善用呢4日嘅時間。




2008 年 7 月 8 日  星期二   陰晴不定


wakaka~! 開心 分類: 未分類

今日考車啦~
6點鐘就起左身~
諗住趕最早戈班車過路環...
點鬼知咁早已經超多人等巴士..
最後都係監粗迫上車...

過到去已經見到好多人係度練緊..
不過我戈個師傅未到...唯有係度等..
等等下有人拎左d車匙過黎..
唔理啦~揸走佢練住先啦...
練練下...個天黑起上黎...
屎...出事啦...
到9點10分度..見到考牌官黎啦~
諗住可以趁落雨之前搞掂佢...
點知個考牌官遲遲都未出現返..
好啦...個天真係落雨啦...
仲超大添...我仲諗住可以頂一陣..
淋淋下衫褲都可以揸水...
打完8字之後涷到打冷震..
唔得啦..要雨縷啦...
又等左n分鐘咁耐先有衫到..
著住超焗...但係點都好過涷..

練多一陣...個考牌官返黎啦..
 排隊打8字lu...
好彩...戈陣個天冇落咁大je..
而且我都打得好順暢~
好野~ 搞掂左8字..
考之前見到幾個人飲左..都驚自己會出事...

之後出街...好彩個考官冇陰人~
好順利咁通過~
返到去講 全部都合格~
呼..真係鬆左一口氣..
之後去等攞牌仔..等左好耐..


返到屋企..我老豆就話俾佢部我揸啦~
ha~好野~!
雖然只係50仔..但係都好過冇啦~

下晝新哥話一齊揸車過去黑沙食野~
好! 一於奉陪! 橫掂依家我有車~haha
之後...三架車
魚皮一架...新哥tips一架...我一架~
浩浩蕩蕩咁揸過去黑沙lu...
有架車..去邊都唔洗愁~
不過好似地左好多地方..
過左黑沙...下一站就係九澳村...
然後就話去石排灣...
石排灣關左門...就去媽祖像..
嘩..佢條死人斜路...上到去玩秋千= =
落返黎...再返去黑沙水庫...
行下條唔知係唔係吊橋ge橋..
行完..就返澳門...
返到去戈邊..見到d油冇左一忽..
算啦...入定d 先啦..好過我老豆插我..
之後玩夠啦..各自各返屋企...

癲完一日...
返去就要溫英文啦...
依家搞掂左車啦~
差兩科補考je~~
我要一鼓作氣!!




2008 年 7 月 7 日  星期一   陰晴不定


想玩下暴走(失控) 熱情 分類: 未分類

 又連續幾日冇打日記..
個人又懶左lu...冇辦法..
我份人就係咁..haha

整整一個星期日...
又落雨..又邊度都去唔到..
而且又唔知咩一回事...上唔到網..
oh shit...諗住向表哥求救..
自己又訓著左...訓醒就拿拿林去影印張學車紙..
返到去食完飯...搞掂左上網...
之後又訓lu..


第二朝...即係今日
之前較鬧鐘較左7點05分..
點知係較左p.m. = =
訓到7點50分...唔係我老豆講電話講到入房我都唔知醒..
快手快腳去刷牙洗面換衫衝!
好衰唔衰...又落雨...
去到塔石廣場...好多隱形ge陷阱..
踩到對腳濕哂..
全速行返去學校...只係用左8分鐘就行到去美心..
wow..我都行得幾快戈wor..仲有時間俾我買包添..
返到去先知...落雨可以遲d返都唔怕...
唉..早知我就唔行咁快..

由於好多人對腳都濕哂..
個個都除哂鞋襪...
我就費事..唔除..
睇住阿連攞住對臭襪揮黎揮去..
都唔知俾咩反應佢..
成哥又係度玩性感...oh no..
好想打鑊甘ge佢..haha

下晝去再次去學車..好彩冇落雨..
出左4次街..次次都有d問題...
唉...都唔知係我ge問題定係人地ge問題..
希望考戈陣唔會出事...

今晚同左黑狗去睇街頭超人..
超好睇!(個人睇法)
個女超人好激!!
睇完去左試m記戈個
珍寶黑椒漢堡同埋黑芝麻新地..
食過一次就夠lu..都唔好食ge..



好啦..聽朝9點就考車啦~
著件三紅主義去先~haha
最緊要係天公做美就得啦~!


聽日要順順利利哇!!!!