argum1223 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Gum’s Diary
argum1223
暱稱: 阿甘
性別: 男
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
畢業試始動!!
快要接近尾聲
出SHOW~
歌唱比賽決賽
付出

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 我的好友 ::

:: 日誌統計 ::
文章總數: 62
留言總數: 186
今日人氣: 5
累積人氣: 4386


2008 年 7 月 25 日  星期五   晴天


只有等... 不安 分類: 未分類

上個星期補考完啦...
英文已經知道合格...
問題係中文..
補考成績已經不如理想..
冇啦啦又話夏令嘅平時同考試都會影響到升唔升到高三...
shit...一時話關事一時又話唔關事..想點呀?!

尋日就考中文同數學..
數學就求求其其咁算..
中文又係一個仆街...
次次都係溫乜無乜...頂佢..
今次真係等奇蹟好?定係等死好?

如果升到..攞100蚊出黎玩馬機
升唔到...攞幾千蚊出黎買棺材啦




2008 年 7 月 20 日  星期日   晴天


又做善事啦~ 滿足 分類: 未分類

 今日朝早又去左捐血..
搵埋表哥一齊去~ 佢第一次~
今次係我第四次去捐啦~
橫掂我咁大隻~
捐多幾次都唔會失血過多至死嘅~

過到去又量血壓..又磅重..又量唔知乜叉叉..
去埋食左個唔洗錢嘅「免費早餐」
就入去放血..

捐左咁多次..都知道程序係點架啦..
不過始終見住支意粉咁粗嘅針都係有d怯..
老實講..其實篤手指係最痛..其他都冇乜野..
見到佢係咁搵我條血管...我都不期然有d緊張..
但係估唔到佢話"隊"就"隊"...噢..真係爽..
十分鐘內就流左450cc..真係好快...
一次比一次快...表哥就慢過我好多~呵呵
所以如果我割脈自殺...應該真係好快失血過多至死...
搞掂哂...仲諗住佢會有野送...結果冇..算..走人..


夜晚去黑沙環東昇打邊爐~
預先為燕燕同西施慶祝生日~
出席人員名單(不分先後):
me, hk, 魚皮, 小q, 豬彬, kison, 嘉明哥, 西施&佢bf,
carmen, 飛飛, 阿婉, tracy, 燕燕, rain&佢細佬, 阿連,
阿四, 阿fat, 譚曉, 惠儀, ivy,
好似就係咁多人...
有夠熱鬧....
搏命咁叫涷檸賓~haha
不過食食下喉嚨痛...有幾個都一齊黎野...

埋單戈陣先好野...d錢搞到亂七八糟咁..
一時話90蚊一位..一時又話返72蚊一位= =
最後都搞得掂...(硬係覺得自己好似蝕左底..)

走人戈陣...幾個女仔話要車佢返屋企..
魚皮就慘d~俾人玩~ 雖然之前阿連都叫我車佢..
不過我再之前應承左小q~=v=
各散東西歸家去~~


聽日小測地理..
要早d起身溫習嚕...




2008 年 7 月 19 日  星期六   晴天


休閒嘅一日 滿足 分類: 未分類

今朝8點15分要返去2,3校..
有個「認識四川之文史地研習夏令營」
講到好似有幾勁...夏令營..
其實都只係得一朝早..
要聽完講野之後...分組做test..
好彩我做工作人員~唔洗做呢d都有證書~haha
又有野食有野飲..只係出面坐戈陣熱左d je..
最後仲有超大碌嘅香腸食~ha

下晝睇怕又係去打機...
魚皮又話想玩下馬仔~好!一於奉陪~
又攞老豆架車揸下先~haah


開始苦練呢首歌: Twilight 黃昏