今日過hk玩下~
之前戈晚諗住好好咁訓一覺..
等第二日精神d行街...
點知又失眠...
3點幾就起左身打機..仲俾老豆鬧添..
5點幾同表哥過左去金沙排隊?船飛~
?到8點去7點返...
本身想?晏d...冇咁趕..
可惜佢只可以出最近戈兩個鐘內?飛..
算啦..8點就8點...
拿拿林去左食早餐..再返屋企?埋d野就沖沖沖>
去到關閘..冇發財車...但係搭巴士又一定趕唔切..
算啦..搭的士...oh..肉赤死...47蚊過到去北安..
(搭船~落船~過關)
9點幾就過到去~
第一站就去左灣仔會展..
諗住去行下個動漫展..
開頭都唔係好多人排..睇落..
排排下...條龍去去下就停左落黎..
超多人囉...
等左個幾鐘...展現左澳門人嘅特色..
無耐性~
11點鐘就走左...走去睇那個叫鋼鐵什麼的展覽
行左一陣...見到動漫節遊客售票處...
而且仲幾乎冇人排隊..
oh shit!!
點解唔一早就走...咁樣咪可以早d入去睇囉..
白白咁浪費左成個鐘...

其實都冇咩行...多人係幾多人...
諗住影下d cosplay...結果係哂氣..
都冇乜cosplay..算..haha
買左本死亡筆記戈本筆記就走人..
接下來去鋼鐵..
都ok多人去睇~
不過同我想像中有些少差別吧..
軍裝制服人偶:

扮「原來如此」的傻仔..笑死:

今年中史要學關於呢班仆街嘅野..

一入門口就見到你座野...都唔知係乜水黎...

坐係門口嘅靚女軍人姐姐~haha

兜左個圈就走人啦~~
搭電梯落左一層..見到風景幾靚就影左幾張相:

離開會展戈陣...睇到動漫展戈條長龍.. 
下年有機會..我一定唔會去動漫展..=v=
係行天橋戈陣見到嘅利賓納女郎~

離開灣仔..
搭地鐵去旺角~
第一站就去朗豪坊~
食左個海南雞飯..42蚊..
火呀!!份量少到呀...
之後由頂樓逛落黎..
表哥買左個大背囊..
我就係無印戈度掃左d筆就擺就~
可惜嘅係我搵唔到我想要嘅野...
麥嘟令同嘟芷珊:

係朗豪坊度唔知行左幾耐...
就出街行...去睇下d手機幾錢..
比想像中仲平..不過好似好多呃人嘅..
鴿就近戈區兜左好多個圈..都唔去邊好..
買左d printer 嘅墨..一張2gb sd卡~同埋一個寬頻濾波嘟..
又行去左波鞋街睇鞋...個銀碼同澳門一樣..係澳門買好過..唔怕蝕水~

好多人..好熱鬧...
到4點幾度...又返去朗嘟坊食糖水~
正正正正正...可惜都幾貴...
食完...我突然心血來潮..
想買隻新世紀福音戰士-新劇場版..
結果又返返出去買...
之後表哥話去搭地鐵搭到夠鐘wor= =
有夠瘋癲>>

首先..旺角-太子-石峽尾-九龍塘-黃大仙-鑽石山-彩虹-九龍灣-牛頭角-觀塘-藍田-油塘-調景嶺
轉車..調景嶺-將軍澳
再轉車..將軍洶-調景嶺-油塘-鰂魚清-北角-炮台山-天后-銅鑼灣-灣仔-金鐘-中環-上環..
坐到傻...不坐左咁耐..都係9個半...haha = =
搞搞下就到6點幾...雖然係7點鐘船..
不過可以排候保~
可以提前半個鐘返去lu~
劃位劃到船頭~正正
船頭度睇嘅日落~

咁就一日啦~攰到傻傻地...
8月之內有機會一定要再去一次~haha |