argum1223 : 個人主頁 - 相簿 - 訂閱  [ QOOZA - 論壇 - 登入 ] 
Gum’s Diary
argum1223
暱稱: 阿甘
性別: 男
國家: 澳門
MORE...  

« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930

:: 最新日誌 ::
畢業試始動!!
快要接近尾聲
出SHOW~
歌唱比賽決賽
付出

:: 訪客留言 ::
最近三個月尚無任何留言

:: 最近訪客 ::
最近沒有訪客

:: 我的好友 ::

:: 日誌統計 ::
文章總數: 62
留言總數: 186
今日人氣: 3
累積人氣: 4384


2008 年 8 月 23 日  星期六   晴天


惰性漸大 滿足 分類: 未分類

 又懶左...
半個月冇打日記...
暑假太悠閒吧...
天氣都熱得要死..訓教都唔開冷氣..
又要訓得著...訓醒一身汗...= =
每日好似打度兜圈咁..
feel到好似日子過極都過唔完咁款~
不過轉眼間又8月尾..差唔多返學lu..
----------------------------------------------------我是分隔線-------------------------------------------------------------
8月12日
活動:唱k
地點:Energy
出席人員: me~ hk~ 魚皮~ 表哥~ 小q~ 成哥~
              豬彬~ 邦邦~ 飛飛~ carmen~ fiona~ 歐韻x~
物資: 果盆x1  小食x2  喜力x18          =v=
由於時間太倉卒...叫唔到幾多人去...不過人數還算ok吧...
對於energy呢間野...價錢方面有多方面爭議...有人話貴...有人話抵..
諗住橫掂未去過...咪試下呢間囉..

暑期開始到依家..先開始真正咁玩返鑊...
將積左超過半個月嘅戾氣...bomb~
唱又唱到瘋...玩又玩到狂~
可惜邦邦好快就閃左人...
諗住飲酒冇咁快wing...係幫飛飛頂完一整杯後就黎野...
算啦~唱下歌仔算啦...唱到聲都拆埋...
中段時間閃左大半人...走剩5個...
fiona同歐韻x搏命係度唱...
我同豬彬同hk就呆訓...
到豬彬都走埋...仲係度唱..
我就訓訓下頂唔順...入廁所湯一湯...
湯完居然精神哂..
唱到6點鐘先閃...
埋單有8折...*v*都唔錯~haha
之後搭的去龍m食早餐= =
然後返歸大覺訓~但係訓得4個鐘就俾人整醒食飯...火呀!
----------------------------------------------------我是分隔線-------------------------------------------------------------
12號之後嘅..
外地返黎嘅fd差唔多閃人...
而佢地返黎之後都冇乜同佢地玩過咁..
所以約埋佢地一齊玩d佢地在行d 嘅野...篤波
換句話黎講...即係要俾佢地羞辱...
去左荷蘭園間至尊桌球城...經常經過戈度..就係未入過去玩..
裡面都幾多波枱~價錢也ok~仲有狗狗玩添~

某一日...係發吽豆嘅情況下~
靠自己搞掂左個正三角體扭計骰~
噢!!強呀!!哈哈

計劃去雅居樂玩...可惜撞正七月十四...
屋企人要做節...唯有遲d先上...
----------------------------------------------------我是分隔線-------------------------------------------------------------
8月15日~18日
活動:雅居樂幾日遊
地點:雅居樂= =
參加人名單: me~ 成哥~ 表哥~ 小q~ hk~ 豬彬(業主)
上去雅居樂玩~
但係到夜晚先上..
之前唯有出去打機消磨時間~
7點9係拱北地下商場前集合
不過因為有幾個人未食野..
所以就提早上去食野...
食左個越南波蘿炒飯...真係攞個挖空左嘅波蘿黎裝..>
等埋豬彬黎到之後就一齊搭巴士上三鄉~
因為豬彬有野要做所以就自己一個落黎~
得表哥一個係上面~haha
搭左大半個鐘車就上到去...
第一站就去左超市買啤酒
上到去...見到表哥火~haha
之後又出去食粥~平靚正..
係澳門同樣價錢可以食到乜??
三條香腸??

之後幾日都係咁..
出去超市..搭5蚊三腳雞~去m記食野~(14蚊一個飽一杯野)
夜晚去食粥~ 返到去鋤大d 玩uno~ 大話骰~發癲~
有一晚成哥大wing特wing~ 其實都係豬彬衰..狂俾成哥開~
成哥又狂輸...haha
而且佢輸左下下都一杯黎...梗係快wing啦..
佢塌左之後..聽佢講左好多野...有點無奈呢...

最後一晚@@
又如常咁玩大話骰廿一點咁..
玩玩下就黎激野~ha
花生骰仔大戰!
好似打仗咁...只係浪費哂d花生..
玩玩下豬彬走左落去..以為佢火起來..
我地係度玩埋伏...又關總掣嚇佢咁..
點知佢原來係度打psp= =
之後冇玩...關哂燈係度講鬼故..
話就話講鬼故..其實都係講下經歷咁...
吹吹下又吹其他野...
咁就天光啦..
個個都去訓教,..
我就要搵我表哥...同佢一齊落澳門..
我離開雅居樂戈陣係6:45a.m.  ....

----------------------------------------------------我是分隔線-------------------------------------------------------------
8月20日
呢日上去順德睇醫生..
其實係上三鄉之前...屋企人發現到我有d問題..
我再之前都有感覺到...但係以為係錯覺..,再搵返又搵唔到..
依家屋企人同我講一講...當場down左落黎...
諗住玩完先算...小q同成哥都發現到我呢個問題...

依家趁我阿姨休息..
同我上順德睇醫生..
本以為大陸d醫院不太怎樣..
去到平州一間省級醫院=v=
wow...真係幾好設備..
而且..真係幾識屈銀紙...
睇完之後嘅結論..
有細菌入侵= =
不過都預左...但係佢話一個星期左右就好返哂 = =
我呢樣野積左都ok耐嘅問題..一個星期就搞得掂? 心存疑問囉..
可惜嘅係...我前幾日發現到嘅問題..佢話因為藥戈邊面會相衝..
要我下次再去睇...唉...算啦...開學之前再上去睇...
總之今次要按時按候食藥..等個病快d好..
全日搭車合計8小時...oh god,..
傻眼...坐到個人呆哂..
----------------------------------------------------我是分隔線-------------------------------------------------------------
接住落黎呢幾日...
颱風「鸚鵡」來襲..
澳門八號波...香港都九號波...
本黎諗住去踩單車嘅...因為呢隻雀..俾風吹左嚕...

今日...下晝照舊去打機..
打完..表哥過去遊車河...
去到前澳督府...無為意到條路係禁止通行..特許車輛除外..
加埋表哥把口...就揸左上去...
結果俾站緊崗嘅差佬吹雞..
熄匙車牌... 因為第一次嘅關係...好緊張..
又諗到我老豆會咩反應...
不過好彩個阿sir好人~~放我地走..haha
唯有下次小心d...啦..

話咁快...
仲有一個星期多d就開學嚕..
其實都等左好耐..
只係乜都未做過...書又未買...
自然就有d不安感..唯有見步行步把啦..




2008 年 8 月 10 日  星期日   晴天


只有悶...不能嘟... 呆滯 分類: 未分類

qooza終於都上到啦..
都唔知佢搞乜鬼..
成個星期都上唔到...
雖然上到都打唔到d乜= =


暑假開始到依家..
已經過左十日啦..仲有21日就返學..
但係就一d作為都冇..
日日唔係屋企打機就出去打機..
屋企就坐到屎忽爛...
出街就銀包穿洞..>
點解會搞成咁..
但係又控制唔到...唉..


下個星期二唱k..希望多d人去啦~
暑假開始到依家都冇正經咁癲過啦.. 




2008 年 8 月 2 日  星期六   晴天


香港爽爽一天遊 開心 分類: 未分類

       今日過hk玩下~
之前戈晚諗住好好咁訓一覺..
等第二日精神d行街...
點知又失眠...
3點幾就起左身打機..仲俾老豆鬧添..

5點幾同表哥過左去金沙排隊?船飛~
?到8點去7點返...
本身想?晏d...冇咁趕..
可惜佢只可以出最近戈兩個鐘內?飛..
算啦..8點就8點...
拿拿林去左食早餐..再返屋企?埋d野就沖沖沖>
去到關閘..冇發財車...但係搭巴士又一定趕唔切..
算啦..搭的士...oh..肉赤死...47蚊過到去北安..

(搭船~落船~過關)

9點幾就過到去~
第一站就去左灣仔會展..
諗住去行下個動漫展..
開頭都唔係好多人排..睇落..
排排下...條龍去去下就停左落黎..
超多人囉...
等左個幾鐘...展現左澳門人嘅特色..
無耐性~
11點鐘就走左...走去睇那個叫鋼鐵什麼的展覽
行左一陣...見到動漫節遊客售票處...
而且仲幾乎冇人排隊..
oh shit!!
點解唔一早就走...咁樣咪可以早d入去睇囉..
白白咁浪費左成個鐘...
  
其實都冇咩行...多人係幾多人...
諗住影下d cosplay...結果係哂氣..
都冇乜cosplay..算..haha
買左本死亡筆記戈本筆記就走人..

接下來去鋼鐵..
都ok多人去睇~
不過同我想像中有些少差別吧..

軍裝制服人偶:

扮「原來如此」的傻仔..笑死:

今年中史要學關於呢班仆街嘅野..

一入門口就見到你座野...都唔知係乜水黎...

坐係門口嘅靚女軍人姐姐~haha


兜左個圈就走人啦~~
搭電梯落左一層..見到風景幾靚就影左幾張相:
  

離開會展戈陣...睇到動漫展戈條長龍.. 
下年有機會..我一定唔會去動漫展..=v=
係行天橋戈陣見到嘅利賓納女郎~
 

離開灣仔..
搭地鐵去旺角~
第一站就去朗豪坊~
食左個海南雞飯..42蚊..
火呀!!份量少到呀...

之後由頂樓逛落黎..
表哥買左個大背囊..
我就係無印戈度掃左d筆就擺就~
可惜嘅係我搵唔到我想要嘅野...

麥嘟令同嘟芷珊:
 

係朗豪坊度唔知行左幾耐...
就出街行...去睇下d手機幾錢..
比想像中仲平..不過好似好多呃人嘅..
鴿就近戈區兜左好多個圈..都唔去邊好..
買左d printer 嘅墨..一張2gb sd卡~同埋一個寬頻濾波嘟..
又行去左波鞋街睇鞋...個銀碼同澳門一樣..係澳門買好過..唔怕蝕水~
 
好多人..好熱鬧...

到4點幾度...又返去朗嘟坊食糖水~
正正正正正...可惜都幾貴...
食完...我突然心血來潮..
想買隻新世紀福音戰士-新劇場版..
結果又返返出去買...

之後表哥話去搭地鐵搭到夠鐘wor= =
有夠瘋癲>>
 
首先..旺角-太子-石峽尾-九龍塘-黃大仙-鑽石山-彩虹-九龍灣-牛頭角-觀塘-藍田-油塘-調景嶺
轉車..調景嶺-將軍澳
再轉車..將軍洶-調景嶺-油塘-鰂魚清-北角-炮台山-天后-銅鑼灣-灣仔-金鐘-中環-上環..
坐到傻...不坐左咁耐..都係9個半...haha = =

搞搞下就到6點幾...雖然係7點鐘船..
不過可以排候保~
可以提前半個鐘返去lu~

劃位劃到船頭~正正

船頭度睇嘅日落~


咁就一日啦~攰到傻傻地...
8月之內有機會一定要再去一次~haha