昨晚臨訓冇同肥豬傾電話>︿< 都係細佬衰呀∼∼∼傾完電話就訓左...∼0∼ 個無線電話一定俾細佬放左o係佢張床到啦...咁我又想打電話俾隻豬喎>3< 咪搵個電話囉,,,又搵唔到喎∼傾死我!!!>< 所以要去訓教lu-0- 冇得傾電話...好掛住大肥豬呀!!!>︿<
今朝9點起身,約10點就出門口∼去左客家好棧飲茶∼d野都算貴貴地咁啦=0= 不過以前o係呢到飲過都覺得唔錯的>v<v 我地食左7碟野,都係94蚊埋單咋>v< 又好似唔係好貴咁喎∼0∼ so good!*0* d服務又比起其他酒樓好的︿︿ 飲完茶就o係上水行個圈,行行下見到yan同佢媽媽∼yan發燒...-3-o岩o岩睇完e生=3= 仲俾左個o禁章我>v< 係呀蛋俾我的!︿︿ 番到屋企1點.食左條楊支金露雪條∼︿︿ 好味極了!>v<v
跟住溫世屎...洗頭沖涼後,,,就同大表哥加個陌生男人玩QQ.表哥講左好多野我知呀︿︿ 希望佢成功啦!! 兩個表哥呢兩日盡晒力搵方法幫我整個QQ game,但係都係整唔到呀!!>︿< 唉... 最衰先前部電腦short!...如果唔係就唔使洗過部機啦...>< 攪到我要重新down過晒d野!呢家仲要冇方法玩得番泡泡tim
!!
6點幾同爸爸媽媽去pizza hut食dinner∼不過又要等-0- 今次已經特地早些去嫁啦=0= 估唔到pizza hut呢家咁多fans*0* 等左陣就開始我地三個既good dinner!︿︿v 不過呢,,,坐正o係我對面個女仔開頭係咁啤我囉!!!我知佢咩事啤我!!!頭先我同爸爸媽媽黎到pizza hut,就拎位啦.我就跟住爸爸行去拎位.未行去o個陣,我見到o個個女仔同佢條仔好sweet既.跟住我行前d o個陣,佢條仔又o岩o岩行上黎拎位,個男仔就望左我一眼咁多.跟住我就知道個女仔即刻行去佢條仔隔離,望左我一眼...之後我同爸爸媽媽就企o係到等位啦...我就見到佢地兩個行去’難干’到就即刻反左面喇...點知入到去又會咁o岩坐正個女仔對面!!我坐低先知佢坐我對面囉!跟住佢就啤住我!!第一次啤我o個陣,我又望佢啦...佢就唔再望.跟住第二次啤過黎,,,係瞪行晒對眼囉∼!!!!!!!\./!!!!!!!我咪望清楚d睇下佢係咪真係啤住我,點知真係囉!!咁我咪又啤住佢囉!!!點知佢唔捨得擰番正個頭喎!\./ 咁咪互啤!!我同媽咪講條仆街做咩係咁啤住我嫁咁!!跟住媽媽睇下啦...佢就即刻唔啤喎!!!!頂!!!!
跟住我睇口形加聽到少少聲,知道佢條仔同佢講:唔好咁啤住人啦.條女就超唔順超咁答:邊有呀! 我頂!!
痴線嫁!條仔望望女仔o者!至多咪話下條仔囉!!使唔使咁呀!!! diu!!!我係超無辜囉!!攪到我食餐飯食到背脊骨落!!!真係無撚聊既小氣女生!! 問題係我咩都冇做過就俾人啤左幾次囉!!你話我望你條仔就話o者∼我又唔係喎! 好在佢後黎都冇再啤我!如果唔係我驚我會反台呀! 因為自己小氣,攪到自己同條仔食成餐飯都冇講過野囉!!! 不知所謂!!媽媽都話見到個女仔個樣勁唔順超咁... 咁性格既人叫條仔點遷就呀!!!小氣鬼!!!後黎佢地兩個走左,同爸爸媽媽講番成件事,爸爸媽媽都極度支持我!!>v<v 梗係啦!!我連條仔個樣係點我都未知呀!!!就無端端俾佢條女啤!!!!激死我\./ 其實個女仔個樣都唔係差,應該要俾d信心自己呀嘛!!
激死激死!!不過睬佢都傻!我o係味覺上享受呢餐豐富既晚餐...上次食pizza食到有三張coupon∼今次用左...所以今餐比較便>v<v
番到樓下,就去wellcome買野∼買左麥包、cheese、三盒奶奶同埋一個西瓜!!>v<v
今晚full house大結局∼當然有睇>v< 圓滿結局!!︿︿v good!!!!*0* 好sweetsweet呀>3<!!!!!不過好唔捨得佢呀...冇得睇喇>︿<...
|