Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 4
累積人氣: 18638
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 4 月 17 日  星期日   晴天


寫番你先~>3<~ 愉快 分類: 未分類

哎呀呀∼今日係18號lu∼yesterday冇時間寫日記tim∼呢家寫番你啦∼>3<∼

今朝9點3起左身lu∼跟住食左一個壽c+一半既公仔面做早餐∼整整下就係11點半先開始彈琴∼彈左一個鐘∼覺得d sales好難呀>︿<∼1點”:我就做math d mc∼做一年mc做左成三個幾鐘∼都痴痴地線∼可能坐係sofa到做唔專心啦∼   又唔知自己係屋企到做咩咁∼5點就換3預備同媽媽細佬出街∼點知最終都係6點先出 因為細佬打機打到傻左∼-0-去上水廣場個陣,經過球場∼好多男仔打波∼有個男仔仲係到大叫佢自己見到正野=0=仲叫佢地d fd快d睇下.痴痴地∼我知道媽媽都知道的∼媽媽都冇出聲.好無奈咁∼呢d男仔係我好憎既男仔∼咁做一d都唔專重女性!簡直不知所謂!鬼唔望佢打打下波跌左落地下死左!  去到商場,我地就睇下d收音機,但係最終都係未買=0=我地又去左屈晨屎買左兩包kitty綿花糖.媽媽話好鍾意食綿花糖所以就買左佢地喎>3<∼同埋俾細佬屈左媽咪買左包香口珠∼=0=又去左萬寧買兩筒chips+呀姿能能佢地成日話我'喵'味既止汗劑∼︿︿’’行到咁上下∼就去左金香食飯咯∼今次係食晚飯,唔係食火鍋∼食得多火鍋都覺得冇咩野好食∼我地成家人呢總共食左5個送+兩個白飯+兩個糖水∼好味道∼!芝士龍蝦e面、椒鹽x尿蝦、菠蘿咕嚕雞肉、椒鹽9肚魚同埋花枝片∼ 超正呀!>v< 埋單都係36x蚊ja∼都算便了∼>v<v 食完番到屋企都9點8喇∼做緊浪漫滿屋∼當然睇啦∼so good∼!>3<∼睇完先沖涼...-0-跟住就同老公傾電話傾到12點幾∼跟住睇細佬打機-0=兩點先訓了...(=”(00)”=)

 

2005 年 4 月 16 日  星期六   晴天


累累累...>< 熱情 分類: 未分類

     yesterday晚係到玩icq∼唔知點解好多人hi我呀︿︿好開心∼∼enjoy talk with fdzzzzzzz∼ 大約12點訓...好累=0=∼點知今朝竟然9點起左身∼本新今日要番去保世屎∼ 但係我唔番咯∼!!! 呵呵呵! 彩魏麗霞都傻呀-0-嘰!︿︿v 今日成日都係到幻想魏麗霞個個激氣樣∼真係笑死我!o ︿︿ o 起左身就對住部電腦整下my diary>v<...跟住先刷牙洗面個d∼ 溫下math又係間屋到周圍行上整下野執下野咁-0=''我都傻傻地的∼ 當我又再係部電腦面前既時候,細佬突然番黎.仲加埋his gf=0=oh my god∼有人上黎都唔講聲先喎...>︿<攪到我平時係屋企個個死人低b樣亮左相呀!... so upset><”到佢地兩個野走左之後,我就等媽媽番黎咯∼一路睇電視一路等∼見到twins.佢地真係唔配做歌手的哦∼ 唱歌完全唔掂∼真係可悲...  媽媽番到黎我就開餐咯∼食壽c∼都ok啦∼媽媽仲買左個飯,22蚊的∼我覺得都唔算話好好味ja=0=不過係新嘗試!*0*

   食完之後呢,就溫下math咁∼今日暫時溫得4章math∼溫埋呢本就攪掂math嫁喇!︿︿v 不過個腦根本仲記唔記得都好難講... 唔知係咪今朝早得濟起身∼今日好累呀>︿<好眼訓...仲頭痛tim.我好掛住肥豬豬呀...>︿<

 

2005 年 4 月 15 日  星期五   晴天


打麻雀 + econ保課 驚訝 分類: 未分類

今日又打麻雀喇∼真係好開心 我覺得自己好似上左引咁 死得... 又係10幾先開始打啦,因為總有人唔準時到的-0-我地lunch食公仔面∼個死人衰仔又話vring d野黎飲,點知又冇拎喎 所以肥豬就叫左佢落去買野飲喇∼∼呵呵!抵死呀!!!嘰嘰∼跟住條友仔買左個個雪碧都唔係人飲咁既樣嫁∼竟然係個面係黑色,個底就唔平個d黎既∼佢咁都夠膽死買番上黎喎∼  真係頂佢唔住呀∼佢話急住番上黎放水喎=0= 我地打到兩點鐘∼so happy 我又有win喇 ∼∼哈哈哈!!! 好玩死!                                  跟住我地就番學校lu,因為要保econ呀=0=點知坐係hall門口個校工話要我地簽名,同佢講左我地係中5佢都話要簽喎∼ 咁鬼怪雞...佢話個個番黎保課既都要簽名∼咁我地咪睇下有咩人簽左咩囉∼點知得個幾丁友 點知番到上課室就係勁多人囉=0=玩野∼我地諗應該係過左lunch後番黎個d先要簽名掛 仲等我地淡淡定咁走上課室tim∼  miss Fung派左個d notes俾我地做∼又講解下咁∼同派個個訂左既mc∼保到過左5點先放 不過我明番’銀行’個d野點計喇∼∼ thx miss Fung   老公送我番屋企喇∼   今晚又要溫書lu 得番岩岩兩個星期就考會考喇∼∼∼要fighting∼! 個個朋友仔都要fighting呀!

2005 年 4 月 14 日  星期四   晴天


哈^^ 開心 分類: 未分類

yesterday晚同老公係到傾電話+係電腦到睇老公由肥嘟嘟個陣到呢家thin左咁多既相∼睇到1點先訓呀-0-累死我 ...  而今朝呢,就10點幾就起左身喇 奇蹟=0= 跟住係到玩電腦=0=∼兩點既時候,衰仔上到黎∼不過肥豬仲未到∼ 肥豬係兩點8先至到∼不嬲都話上黎溫書嫁ma∼點知上到黎都唔係溫既∼-0-掛住係到玩∼肥豬仲打過電話俾呀b玩野,又打過俾大隻仔叫佢黎打麻雀...玩野=0=係3點半個陣,肥豬同衰仔仲走落去welcome買野食番上黎tim...好多好多=0=買左$55.5∼都傻傻地既...-0-我今日溫得dd econ ja∼今晚要溫下書先得喇∼

2005 年 4 月 13 日  星期三   雨天


溫書+發dream 鬱悶 分類: 未分類

今朝9點幾起過身去toilet,跟住又走番上床訓~ 點知一訓就訓到12點先起身喎 真係傻傻地...      攪下呢樣攪下個樣,我由1點鐘開始溫漢字的結構.溫左1個鐘+15misns先溫完 shit∼  then,break左陣∼又傾電話 老公又整喊我tim呀... 傾完就溫左請客∼跟住就冇溫書lu 5點幾走左去沖涼∼ 之後係到睇電視∼都冇溫書lu...