︿今日考中文呀∼ 自己一個去chan震夏...可憐 >︿< 等車立上上水廣場o個陣,見到衰仔喎︿︿ 跟住8點1去到喇,因為落緊雨既關係,所以就可以入去學校中等入hall. 作文都ok啦,作左篇「學識愈丰富,品德愈高尚」∼ 都係是但嫁咋=0= 本來想作第2篇既,好似易d咁∼但係又唔想諗咁多野喎.所以都係作第1篇啦 ︿︿ 後黎收卷o個陣,發現張桌面有寫左d字o係到...∼0∼ o下到我死!跟住我咪扮晒冇野咁囉∼
考完之後,就去toilet啦∼條龍長到傻左-0- 但係急呀嘛...>< 冇計∼更何況自己一個喎...唔通只係一個人企o係到咩@@ 去完toilet都入得咁濟了>v<v 入到hall到,就用擦膠試下刷左桌面d字佢啦∼ 點知刷得一d咋=0= 寫到勁深色...好無奈 =0= ... 卷2呢,都嘛嘛地咁啦∼ 唔係話勁易,又唔係話難既...∼0∼v 希望中文拎到個E啦-0-””
考完自己一個走...>︿< 真係好鬼寂寞...打俾老公傾下電話 ∼ 行番屋企o個陣有人叫我喎突然...=0= 我不嬲自己一個行路o個陣都唔會望人嫁嘛 ∼ 所以真係俾佢o下死我呀!!!!>< 原來係莫永傑來的=0= ...
考中屎,maths,中文都見到個小學同學∼劉興儀=0=︿ 不過完全冇打招呼呀... |