Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 39
累積人氣: 18600
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 5 月 12 日  星期四   晴天


ECON 分類: 未分類

昨晚溫econ溫到點幾鐘先訓呀>< 早上o個陣真係唔想起身呀 ... 今日考econ*0* 約左呀虎o係樓下等哦,一齊去學校>v< 不過死臭虎又遲到喇!∼0∼ ︿ 激死我!!>︿< 等左陣就打俾呀虎諗住問佢o係邊,點知佢o個時已經企左o係我對面了-0- 跟住一齊去學校喇>v<  ︿ 行去火車站o個時見到miss Lo喎∼ just to say hi ∼miss Lo電左髮∼幾靚呀!︿︿ 跟住去學校啦.幾驚會遲到=0= 點知去到o個陣都未入得...∼跟住入左學校中到等,仲去左toilet︿︿” ︿ 上得去hall lu︿︿ 今日考econ個hall 唔係滿晒人...有幾行冇坐到人...應該係econ唔係必讀科目既關係掛∼0∼ 我就係坐到最尾o個行既其中一個喇=0= 一見到份econ卷唔知點解有d緊張...可能自己俾左d壓力自己啦>︿<... um,如果可以俾多5分鐘我做呢份卷就好喇...>< 差dd咁啦∼ 因為未清楚再check多次份卷∼ 唉...我唔係題題識晒呀...  ︿ 好可憐... 考完就同呀虎一齊>3< 第一時間就係去toilet︿︿v  去完就傾番份卷. 發覺自己有題5分既錯左!頂!!!  跟住我自己又有d唔識,係亂寫喎...唉>︿< 一路企o係到傾呢,feel到對腳痕死了!!  梗係d死人蚊咬我呀!可惡!  跟住考mc咯∼開頭做都ok∼做到中間就有dd困難了∼0∼...不過好在份卷夠時間ja∼如果好似考mock咁唔夠時間就大獲=0- 考完就o係到狂討論下d mc答案∼0∼v 跟住去左間泰國野到食野>v< 我覺得我同呀虎o個個都好好味呀>v< good!︿︿vvvvv 點幾先走...跟住就同呀虎一齊番屋企喇@@ 一路上傾左d關於蚊既野=0- 仲有呀虎既蜜蜂經歷-0- 真係諗起都可憐死...無針的蜜蜂突然fly入呀虎間屋到=0= 呀虎仲要拎佢丟落街∼0∼ 慘慘...  番到屋企呢,我就打機咯>v<v 後黎對左econ mc答案,錯左13題>< 冇得拎4字頭>︿< ... 唔知econ拎唔拎到c呢,,,,,,,

呢個係麗儀的tungtung∼好可愛︿︿

2005 年 5 月 11 日  星期三   晴天


! 開心 分類: 未分類

昨晚兩點先訓嫁嘛...玩icq...點知今朝9點幾就起左身喎...=0=

今日係屋企玩泡泡,睇econ同睇電視∼︿︿v

2005 年 5 月 10 日  星期二   雨天


中文-0- 愉快 分類: 未分類

︿今日考中文呀∼ 自己一個去chan震夏...可憐 >︿< 等車立上上水廣場o個陣,見到衰仔喎︿︿ 跟住8點1去到喇,因為落緊雨既關係,所以就可以入去學校中等入hall. 作文都ok啦,作左篇「學識愈丰富,品德愈高尚」∼ 都係是但嫁咋=0= 本來想作第2篇既,好似易d咁∼但係又唔想諗咁多野喎.所以都係作第1篇啦 ︿︿ 後黎收卷o個陣,發現張桌面有寫左d字o係到...∼0∼ o下到我死!跟住我咪扮晒冇野咁囉∼

考完之後,就去toilet啦∼條龍長到傻左-0- 但係急呀嘛...>< 冇計∼更何況自己一個喎...唔通只係一個人企o係到咩@@ 去完toilet都入得咁濟了>v<v 入到hall到,就用擦膠試下刷左桌面d字佢啦∼ 點知刷得一d咋=0= 寫到勁深色...好無奈 =0= ... 卷2呢,都嘛嘛地咁啦∼ 唔係話勁易,又唔係話難既...∼0∼v 希望中文拎到個E啦-0-””

考完自己一個走...>︿< 真係好鬼寂寞...打俾老公傾下電話 ∼ 行番屋企o個陣有人叫我喎突然...=0= 我不嬲自己一個行路o個陣都唔會望人嫁嘛 ∼ 所以真係俾佢o下死我呀!!!!>< 原來係莫永傑來的=0= ...

考中屎,maths,中文都見到個小學同學∼劉興儀=0=︿ 不過完全冇打招呼呀...

2005 年 5 月 9 日  星期一   雨天


maths 不安 分類: 未分類

昨晚冇睇浪漫滿屋呀,,,因為為左溫maths∼做到1點先訓呀- - 所以今朝起身o個陣好累呀...

今日考maths呀...︿ 今朝早7點10出門口∼媽媽同我搭taxi去救恩=0= 勁驚遲到呀∼!因為爸爸話俾我地知十字路o個到有意外,攪到塞車...所以部taxi唔經o個邊行喇...︿ 沿途停左唔少個紅燈.所以好驚會遲到呀∼!!!!>︿<!! 個c機勁多野講呀...都傻傻地既∼我同媽咪都已經冇答到佢嫁啦.但係佢都仲o係到講野∼0∼ 又話一定可以o係8點15分前車我去到學校 =0= 跟住好在冇遲到...仲等左陣先入得tim*0*  開考喇...識好少咋∼到收卷我先記得乙部係選三題=0=︿ 跟住o係簿面又唔記得寫題號喎∼!頂!!!!!>< 又唔係好夠時間∼ 開考左半個鐘到就開始有人走.一走走左10幾個去.我坐o係尾2個位嫁嘛∼影響住晒我做卷!煩到死∼!︿  考完同呀虎一齊,落左地下去toilet∼點知見到杜杜喎!︿︿v 佢o岩o岩o係到照緊鏡∼0∼ 後黎我地三個一齊喇.冇幾耐就有人話我地知上得去.點知上到去仲未入得住...-0- 又等左陣...︿  MC開頭做o個陣覺得好易嫁...但係愈做愈覺得難...好無奈呀∼!!!>︿<∼超級唔夠時間做...得番半個鐘o個陣先做到3x幾題... 乙部o個d難到都唔係人做既...><! 得番幾個字o個陣.個天行雷又落大雨∼>︿< 後黎同杜杜呀虎一齊走,大雨到傻左呀=0= 有擔傘好似冇擔傘咁...∼0∼ 我下半身又濕晒喎=0=  又cold∼   >︿< 好可憐呀!>< 後黎都杜杜分開了>︿< 繼續同呀虎一齊∼ 陪呀虎去買左支筆芯同o係樓下wellcome買奶 ∼ 頭先個天就咁差,呢家又幾好咁喎=0=玩野咩...

 

maths先前諗住可以拎個E啦...我諗呢家冇望喇...><

2005 年 5 月 8 日  星期日   雨天


happy mother’s day  開心 分類: 未分類

  Happy mother’s day 呀!!︿︿ 

今朝起身去飲茶∼好快有位咯=0=仲諗住今日係mother’s day會有排等tim︿ 買左本monday黎睇>v< 見到書上有個男仔個樣好可愛的∼0∼ 今日坐左o係酒樓都算耐...都唔知坐o係到咁耐做咩的-0- 都係睇monday嫁咋*0* near o個桌個女仔不時o係到望我∼我都唔知俾咩反應佢好...@@...細佬今日因為睇佢條女o係上水打波,所以黎食下野又走左lu...飲完茶就同媽咪買左把傘子...9蚊喎=0- 便野冇好野的... 跟住就番屋企咯∼ 都1點喇#  跟住就做maths呀∼∼盡力埋最後一日既maths佢呀嘛>v<v 做左幾個鐘∼真係做到我發脾氣呀@@” 5點鐘去左沖涼︿ 6點就出去食飯喇 . 諗住食pizza嫁嘛,點知多人到傻左...要等一個鐘先會有位喎=0-’’ 所以就去左red forest睇下啦∼ 竟然好少人喎 -0- 奇蹟!! 跟住就入左去坐低啦 ∼ 點知d野比平時貴左勁多∼覺得好唔抵嫁∼咁咪想走囉!!唔係我地cheap,而係應該去做一個精明既消費者ja!!∼0∼v 諗下喎!計計埋埋都可以去第到食其他更yummy既野食啦∼ 所以就問個waiter有冇睇張菜單,佢話冇.所以我地咪走囉!!冇咩咁大不了ja∼媽媽話feel到near o個張桌d人都想走嫁∼不過可能唔好意思咁啦∼... 雖然走o個陣,我都覺得有d唔係咁好意思咁既...@@  跟住去左扒王之王睇睇啦∼爸爸唔係咁鍾意咁...所以最終都係去左馬來西呀都食.雖然便好多,但係食左起碼唔會背脊骨落呀!!!!︿ 不過o個到dwaitress傻下傻下咁...唔係咁識做野咁囉=0= 有d頂佢地唔住-0- 落單落得唔清楚啦可能,d野食攪到亂晒龍...有人又為左等位攪到差d吵架∼破壞左d氣氛...><

不過呢,今日都幾開心既!!  另外,希望聽日maths會考好d啦...!!!!