嘩嘩∼今日考listening哦∼朝早同媽媽、老公一齊去∼去到大圍,媽媽買左個bread俾我食∼跟住媽媽走了>︿<...我同老公就去學校.老公間學校大門同我o個間調轉方向的=0=所以我自己一個等俾入既一刻-0-好慘∼∼∼>︿<o係到食bread啦@@
等到終於入得門口了>v<上到去點知仲未入得∼又企o係到等=0=無奈...後黎見到寶成∼傾左幾句∼跟住就入得了∼︿︿v 入到去呢,就有半個鐘時間較台∼又有老師check收音機+準考証∼等到我發牛豆=0=跟住就終於派卷,跟住又要等到10點先開始∼先前試過咁多次試部收音機都冇事嫁ma∼點知考o個陣就冇停咁出問題!好Q慶囉攪到我∼攪到我miss左幾個point呀!!唔激死就奇啦∼茶實份卷都幾易的>v<v 咁先似syl.A 嫁ma∼︿︿v 哈哈∼∼
Am I right?︿︿
考完就同老公一齊去左shatin∼等佢媽媽諗住同佢買野∼不過佢媽媽未到∼我同肥豬周圍行下先︿︿ 過左幾個字,佢媽媽終於到了-0- misszzzzzzz her>3<∼ 但o個時我媽媽又已經放左工o係shatin了∼最衰佢媽媽食左野喇喎∼如果唔係就一齊食野啦>︿< 所以唔可以同佢地一齊喇∼我同媽媽一齊番去上水食野∼搭火車o個時,有5個foreigners呀∼!!>3<∼一個係媽媽,有4個仔女呀!!︿︿ 真係好幸福 >v< 但係個媽媽都好後生嫁咋∼︿︿ o個d小朋友仔好可愛的∼!最大o個個係仔,2:女,3:女,4:仔∼(依我咁睇)最細o個個係bb黎的∼應該1 years old都未夠∼真係超可愛∼!!!>v< 個bb見到佢細家姐就o係到郁郁下對腳同手仔,又係到嘰嘰聲笑>3< 因為佢家姐o係到捉住條柱係咁狂轉-0- 轉左成50,60個圈∼咁都唔暈得=0=真係好野∼!@@ 仲要轉到係到笑∼-0- 好似傻左咁∼不過真係好cute既∼!>v< 仲同坐o係到既o個兩邊d乘客握手∼仲要握左好多次∼>v<
佢地又係o係上水到落車的>v< 我同媽媽去左上水廣場大快活食mum mum︿︿ 幾好味呀!∼0∼v!杯低糖綠茶好好味!︿︿v 食完野就行下咯!>v< 去左mannings買野∼ +5蚊換左個bearbear既化妝bag∼真係好得意!︿︿v then,去買送咯@@ 買左高蟹∼o個個賣蟹的女人話我好叻=0=因佢計錯數-0- d蟹仔1斤32蚊∼我地o個d蟹仔有1斤4兩,兩蚊一兩∼跟住計到係44蚊喎=0- 跟住我咪同講番囉,應該係40蚊囉-0- 跟住就俾佢讚我了=0=......
番到樓下∼就去左wellcome行下∼行完就回家了∼都係3點半而已...︿︿ |