Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image HostingPhotobucket - Video and Image Hosting
 my xanga:  www.xanga.com/kathykibe
bbkathy1314
暱稱: ~.** 喵喵 ++..#
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
拍賣場
XANGA
燾,生日快樂!!
8.6.07
文章分類
全部 (641)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
燾燾
Chloe
EELEEL
JAY
kaiko
mandy
my xanga
vicki
麗儀
Tracy
SZE
Terry
YOYO
honey肥豬
Cindy
David
jay
yanyan
大隻仔
甘仔
何金漢
君君
呀b
呀b
呀朱
呀姿
呀峰
呀挺
呀健
呀蕭
衰仔
敏敏
細孖
婷婷
紫情
嘉俊
機蟲
莃莃
最近訪客
最近沒有訪客
My Lovers
Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting Photobucket - Video and Image Hosting
日誌統計
文章總數: 641
留言總數: 315
今日人氣: 3
累積人氣: 18637
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2005 年 6 月 21 日  星期二   雨天


S.H.E 驚訝 分類: 未分類

今朝10點起身,都係俾爸爸嘈醒的-0- 跟住就食公仔面做早餐,好耐冇食了.好味道!好味到有升天既感覺!呵>V<v 跟住上S.H.E的論壇∼仲同爸爸一齊食雪條tim∼ 之後就彈琴,開始彈細佬就回來了! 跟住我繼續彈啦*0* 彈得真係so good呢^^v 彈完就同細佬爸爸一起食我地既lunch:出前一丁-0- 早知lunch食公仔面,我今朝就唔食啦∼0∼ 有d無奈...食左半個就俾埋爸爸lu∼飽死>0< 爸爸食個辣面食到滿面汗,笑死我#0# 之後又o係論壇睇野∼!今日差d俾人禁言,好在後尾冇事ja@0@

2005 年 6 月 20 日  星期一   晴天


打麻雀>v<v 分類: 未分類

yoho∼!今日10點起身,後黎肥豬12點幾上黎,,,我整理埋就同肥豬過左去大隻仔樓下等大隻仔喇!!大隻仔化妝呀!!!!!︿︿ 呵呵!!淡淡地咁@@ 大隻仔俾左6個kitty我,我就俾左3個佢>v<v 跟住去fanling,個死衰仔o個時先換3,,,所以我地三個就去左kfc,我同大隻仔o係到食野∼∼∼∼邊食邊等衰仔!我地食完呢,衰仔都差唔多到喇!!之後就行去肥豬家∼∼跟住打麻雀,,,今日冇咩運>︿< 食左唔過5次#︿# 好在計番上次bbq o個10蚊...如果唔係我就要俾錢的了∼︿∼” 好在ja...仲有呀,今日隻衰仔成日想偷我d野食!!\./ 俾佢激死! 5點3開電視睇叮噹,邊睇邊打∼∼∼好攪笑*0* 睇完就走了∼∼∼∼∼同大隻仔番到黎上水,就去左sasa睇睇野,之後去左7-11,買左3支雪條同個kitty既candy fan,,,嘩!!!個kitty fan超正哦!!!仲要係廿幾蚊ja∼!!!讚!>33333< 晚上o係到研究個fan同睇電視既時候,突然d燈熄晒∼,,,o下死!!!好在冇事ja後尾!*v*v 

kitty o禁章仲差5個呀>︿<!!

2005 年 6 月 19 日  星期日   晴天


父親節快樂呀!^^ 驚訝 分類: 未分類

今朝去左飲茶!都係金香啦!︿︿都幾多人嫁!!-0- 10幾去到酒樓,跟住坐到12點幾先走∼∼今日食左8碟野>v< 比平時多左一碟,但係都唔係好飽咁@@ o係到狂傾計∼∼所以坐左咁耐#0# 之後同媽媽細佬去左百老匯同豐澤睇電視同電腦,,,都仲未決定買邊部好tim∼0∼ 不過就買的了!*0*v 跟住就番屋企...今日成個下午都係上S.H.E個論壇!發覺愈黎愈愛她們了>33333<!!!!! 今日想彈琴,但係細佬o係room溫書=0= 攪到我冇到彈>︿< 之後6點4出門口,去金香∼訂左6點半位,,,時間o岩o岩好!*v* 都好多人食的!我地食左個4人餐!原來食餐呢,d侍應態度好勁多,,,會係咁服侍的!!so good!*0* 食食下我倒跌左d野-0- oh my god∼0∼ 食到8點多d∼ 600蚊多d找數∼都ok啦!係媽媽請的!! 仲有,發覺慢慢d人著重父親節∼!

父親節快樂哦∼!爸爸!>3<

衰仔~!happy birthday!

2005 年 6 月 18 日  星期六   晴天


啦啦啦!!^^" 分類: 未分類

今朝10起身,打番昨天個日記都打左成個鐘-0- 之後先食蛋糕,跟住上S.H.E個論壇睇野∼跟住就出去搵媽媽食lunch,又係食red forest∼0∼ 食完去左屈晨屎買喵味,又去左萬寧買喵味!-0-""""""哈哈哈!!!!!! 跟住陪媽媽去買送,之後我去左7-11買野∼又去左買壽c∼跟住番屋企∼∼番到屋企上S.H.E論壇!跟住到左差唔多7點先記得今日有得睇我猜∼跟住即刻轉台...唔知點解o岩o岩先開始介紹第一個!仲見到有品超同以軒tim>3<!

 Happy birthday to my honey:Ella!!>3<

 

2005 年 6 月 17 日  星期五   雨天


bbq>v<v 分類: 未分類

  今朝9點半起身,,,之後就食d野,洗頭,整理下,就出去十字路口join呀b∼之後過去大m join老公、衰仔同大隻仔...o個時1點多d啦@@ 跟住我同老公同衰仔去左街市買野食,2百30幾蚊,,,之後去左’遇’記買野飲.之後就去番大m搵呀b同大隻仔@0@ 跟住出發了>v<v 不過o個陣o岩o岩開始有d雨落下咁>< 跟住就搭261去三聖,我見好暈,,,之後同呀b同大隻仔上左去上面o個層既最前面o個到∼∼點知都係冇用呀>︿< 暈死我!!∼︿∼ 好不容易先到左三聖呢個死人總站-0- 之後我同衰仔同老公去左wellcome買叉、炭呀o個d野∼跟住我地搭的士入去舊咖啡灣∼o個到d爐10隻手指都數得晒=0= 不過冇黎過∼都唔錯既^^ 後黎搵左個爐,我地三個女仔落左去沙灘行下咁,o係到鬥快跑>v< d救生員o係到大叫幫我地打氣-0- 最後我同呀b一齊做winner,呵!!︿︿ 行番去搵老公同衰o個陣,見到兩個幾歲大的女仔foreigner,好可愛的!>3<後黎番去bbq∼呀b俾d蚊狂針-0- 痴左蚊貼都冇用∼0∼ 後黎個foreigner幫佢噴蚊怕水=0= 哈!笑死^+++++++^ 一直個天都唔錯嫁!跟住一路b,b到5點到,兩個男仔出左去買炭、冰、香腸同蜜魚丸∼就o係呢個時候開始落雨了-0- 老公同衰仔好慘呀∼0∼ 冇bring到遮出去,買完野之後又唔夠錢搭車∼∼後黎叫佢地照搭的士番黎,我同呀b走出去俾錢囉!哈*0* 大隻仔bring左收音機,有時o係到聽!!

  番到去之後,我地三個女仔又再落去沙灘喇!今次o係到玩下水咁啦∼∼又見到o個兩個foreigner了∼仲多左大d的∼開頭o個陣各有各玩水的,見到佢地三個o係到玩水玩到好癲,,,真係好大膽呀,咁細個∼0∼ 不過有個男人企o係到睇住佢地的@@ 之後就影相,同埋同佢地傾計∼∼原來有個女仔係個男仔既女,另外兩個係佢酸女來的-0- 真係睇唔出=0= 以為佢地係三姊妹∼後黎知道個男人原來o係屯門教書的...不過好可惜我d英文有限-0- 同佢地溝通有d困難∼0∼ 之後番去坐下、b下∼又走過落去,去影d石頭∼第一次係我同老公呀b落去影,之後就係加埋衰仔∼之後又同三個foreigner的妹妹o係到玩∼∼o係到教我地打排球-0- 又介紹我同呀b俾d大人識∼0∼ 好無奈∼ 仲唔俾我同呀b走=0= 落住大雨都要o係到同佢地玩∼0∼ 不過真係好可愛既∼∼一個10歲,一個4歲,另外o個個好細-0- 之後番去b∼落住大雨,,,最後租左把大遮∼∼點知落多陣就冇再落了>︿< 激死!!!寧願佢落大d!>< bb下就玩啤牌,佢地玩挫大D,之後玩左一次7級豬∼大隻仔俾衰仔陰到-0- 同左佢講野∼0∼ 最後仲輸左@@ 要做sit up20下-0- 笑死!之後就執野∼預備走lu∼今日成日都好開心!不過最尾俾番張飛個呀叔就唔係咁開心喇!頂佢個肺!!\./ 之後行路出去三聖∼最後一班車走左-0- 最衰係衰仔!!∼0∼ 早知係咁o係個到通頂!後黎我地要搭輕鐵∼哎呀!好耐冇鬼搭-0- 竟然一d暈都冇呀!!>v<v 之後再搭mini bus番去上水火車站∼又唔暈喎!︿︿ 跟住老公送我回家,番到屋企12點7∼都唔係晚ja!*0* 之後洗白白∼1點打俾老公傾左陣之後訓教教了!!!(=”(00)”=)