今朝9點半起身,,,之後就食d野,洗頭,整理下,就出去十字路口join呀b∼之後過去大m join老公、衰仔同大隻仔...o個時1點多d啦@@ 跟住我同老公同衰仔去左街市買野食,2百30幾蚊,,,之後去左’遇’記買野飲.之後就去番大m搵呀b同大隻仔@0@ 跟住出發了>v<v 不過o個陣o岩o岩開始有d雨落下咁>< 跟住就搭261去三聖,我見好暈,,,之後同呀b同大隻仔上左去上面o個層既最前面o個到∼∼點知都係冇用呀>︿< 暈死我!!∼︿∼ 好不容易先到左三聖呢個死人總站-0- 之後我同衰仔同老公去左wellcome買叉、炭呀o個d野∼跟住我地搭的士入去舊咖啡灣∼o個到d爐10隻手指都數得晒=0= 不過冇黎過∼都唔錯既^^ 後黎搵左個爐,我地三個女仔落左去沙灘行下咁,o係到鬥快跑>v< d救生員o係到大叫幫我地打氣-0- 最後我同呀b一齊做winner,呵!!︿︿ 行番去搵老公同衰o個陣,見到兩個幾歲大的女仔foreigner,好可愛的!>3<後黎番去bbq∼呀b俾d蚊狂針-0- 痴左蚊貼都冇用∼0∼ 後黎個foreigner幫佢噴蚊怕水=0= 哈!笑死^+++++++^ 一直個天都唔錯嫁!跟住一路b,b到5點到,兩個男仔出左去買炭、冰、香腸同蜜魚丸∼就o係呢個時候開始落雨了-0- 老公同衰仔好慘呀∼0∼ 冇bring到遮出去,買完野之後又唔夠錢搭車∼∼後黎叫佢地照搭的士番黎,我同呀b走出去俾錢囉!哈*0* 大隻仔bring左收音機,有時o係到聽!!
番到去之後,我地三個女仔又再落去沙灘喇!今次o係到玩下水咁啦∼∼又見到o個兩個foreigner了∼仲多左大d的∼開頭o個陣各有各玩水的,見到佢地三個o係到玩水玩到好癲,,,真係好大膽呀,咁細個∼0∼ 不過有個男人企o係到睇住佢地的@@ 之後就影相,同埋同佢地傾計∼∼原來有個女仔係個男仔既女,另外兩個係佢酸女來的-0- 真係睇唔出=0= 以為佢地係三姊妹∼後黎知道個男人原來o係屯門教書的...不過好可惜我d英文有限-0- 同佢地溝通有d困難∼0∼ 之後番去坐下、b下∼又走過落去,去影d石頭∼第一次係我同老公呀b落去影,之後就係加埋衰仔∼之後又同三個foreigner的妹妹o係到玩∼∼o係到教我地打排球-0- 又介紹我同呀b俾d大人識∼0∼ 好無奈∼ 仲唔俾我同呀b走=0= 落住大雨都要o係到同佢地玩∼0∼ 不過真係好可愛既∼∼一個10歲,一個4歲,另外o個個好細-0- 之後番去b∼落住大雨,,,最後租左把大遮∼∼點知落多陣就冇再落了>︿< 激死!!!寧願佢落大d!>< bb下就玩啤牌,佢地玩挫大D,之後玩左一次7級豬∼大隻仔俾衰仔陰到-0- 同左佢講野∼0∼ 最後仲輸左@@ 要做sit up20下-0- 笑死!之後就執野∼預備走lu∼今日成日都好開心!不過最尾俾番張飛個呀叔就唔係咁開心喇!頂佢個肺!!\./ 之後行路出去三聖∼最後一班車走左-0- 最衰係衰仔!!∼0∼ 早知係咁o係個到通頂!後黎我地要搭輕鐵∼哎呀!好耐冇鬼搭-0- 竟然一d暈都冇呀!!>v<v 之後再搭mini bus番去上水火車站∼又唔暈喎!︿︿ 跟住老公送我回家,番到屋企12點7∼都唔係晚ja!*0* 之後洗白白∼1點打俾老公傾左陣之後訓教教了!!!(=”(00)”=) |